Neredesiniz ve nasıl geçiyor gününüz?

Pendik Aydos'ta evimdeyim. Havanın bir kısmı karanlık, bulutlar dolmuş, ve fırtınamsı bir yaz rüzgarı var. Balkonda oturup manzarayı izliyorum. Bir pizza Bir fanta sipariş ettim. 300 tl tuttu. Bir litrelik fanta 50tl imiş. ne edek, acından ölek mi deyip aldım. ha bir de bir durgunluk var üzerimde, havaların etkisi midir nedir.

Güncellemeler
+1 yıl
geldi benim sipariş
Neredesiniz ve nasıl geçiyor gününüz?
Cevapla