Testi kırma oyunu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bağlantıyı izlemeden yorum yapmayın.. 😅😅 Damat evlenmeden kalpten gidecekti.. 😂
Testi kırma oyunu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bağlantıyı izlemeden yorum yapmayın.. 😅😅 Damat evlenmeden kalpten gidecekti.. 😂
Ben çok saçma buluyorum ama tabi ki de kendi kararları yine de.. Günaydın
bu arada izlemedim abla da özet geçer misin yani amaç nedir :D
Bence barış izlemen gerek.. 😅 Gelin testiyi kırıyor.. Ama neredeyse damadın kafasında kıracakmış.. 😂
Komikmiş izleyeceğim mutlaka :D :D :)
İzle pişman olmazsın.. 😅
Evde kırılacak bir şey varsa o testi olur onu da ben kırarım demek istemiş sen beni kıramazsın akıllı ol demiş :)
Baştan damadın gözünü korkutmuş.. 😅 Adam kalpten gidecekmiş neredeyse.. 😂
Yetsin bir zahmet.. 😂 Hatta beter olsunlar.. 😅 Erkekler hakkediyor bazen..
Öyleyim zaten.. Ama kabul edin bazen hakkediyorsunuz.. 😅
Tabiki öyle ama bu şekilde bir insan değilseniz üzerinize alınmanıza gerek yok.. 😅
Bütün kelimesini kullanmamışım ama..
Evet ama sonuçta yarası olan gocunur derler ya hani.. İsim vermedim ben sonuçta.. Kadın ya da erkek fark etmez.. İyi insan da var kötü insan da var..
😊
Müzik çok uymuş yalnız meydan kzı görsün 😃
Aynen.. Sabah sabah kahkaha attım.. Garibim damat kalpten gidecekti.. 😂 Rezil olduğuna mı yansın korktuğuna mı bilemedim.. 😂
Aman boş ver müstehak 😃
Bencede.. 😂 Beter olsunlar.. 😅
İnş şu mübarek günün hürmetine 😃
😂😂 Amin desem mi buna.. 😅
Sen de az söylemedin yani amin demesen de demiş kadar oldun 😃
Hakkediyorlar erkek milleti.. 😅 İyilik yaramıyor onlara.. 😄
Küçüğünden büyüğüne hepsi aynı bunların 😃
Hiç istisnasız.. 😅
Cevap
5Cevap
Günaydın gelin damadin kafasında kıracaktı az kaldı 😀😀😀
Damat evlenmeden kalpten gidecekti.. 😂 Damada bu korku yeter.. 😅
kesinlikle ayağını denk al mesaji😀😀
Ayağını denk almazsan kafanı kırarım demiş gelin hanım.. 😅
aynen öyle
Hic hosuma gitmeyen adetler.. Dugunleri abartiyorlar bence..
Hurafe bı inanç ben pek inanmıyorum eğlence için güzel ama gerek yok ya
Eğlence için yapılıyor zaten..
Bizim orada yok hiç görmedim.
Çok saçma buluyorum
Biz yapmıyoruz Çukurova bölgesi
O ne oluyor 🙄
Oysaki bağlantıyı izleyin demiştim..
Soruya ilk baktığım bağlantı gözükmüyordu yeni gözüktü..
Saçma sapan adet işte
Adetten çıktı artık.. Yeni trend oldu.. 😅
Cidden söz kız isteme vs vs milletimiz kafayı yemiş
Bunlar zaten vardı.. Sadece organizasyonlar yoktu..
Vardı var olmasına herşeyin gikini çıkardılar
Orası öyle tabi.. Sürekli bir kutlama yapılıyor.. 😅
O yüzden hiç evlenmedim 😂
😂😂
Ciddiyim ben
Nasip kısmet bu işler..
Öyle öyle
Sacmalik oldu olcak adamin basinda kir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?