İkimiz de mühendisiz... Çalışıyoruz ve asgari ücretten biraz fazla maaş alıyoruz (15 000 civarı)
"Aşk karın doyurmuyor" dedi bana...
Ben de soğudum kızdan...
"Aşk karın doyurmuyor " demesi sevgilinin ayrılık sebebi olabilir mi?
İkimiz de mühendisiz... Çalışıyoruz ve asgari ücretten biraz fazla maaş alıyoruz (15 000 civarı)
"Aşk karın doyurmuyor" dedi bana...
Ben de soğudum kızdan...
"Aşk karın doyurmuyor " demesi sevgilinin ayrılık sebebi olabilir mi?
Bir yandan doğru demiş bir yandan da bunu ne oldu da söyledi o önemli bence şimdi bu kelimeyi sen veya o çok para harcıyor da o esnada mı soyledi bir defa bunu direk söylemesi saçma insan ister istemez soğur
Fakat hayat bu yani ne sanıyordu ki işin çok ciddi boyutunda sanıyor fakat pek de bilgi yok gibi bence takmayın kafaya he he deyip geçmek en mantıklısı yani zaten iki mühendis çalışıp da ay sonunu getiremiyorsa asgari ücretli çalisan hiç evlenmesin veya aşık olmasın biraz da bahane bulmak için söylemiş gibi ilişkiden sıkılıp da fakat bunun cevabı bence sizde karşınızdaki insanı bizden daha iyi biliyorsun
Bilgi yok gibi derken?
Yani daha önce tecrübe etmemiştir ondan dolayı etmiş de sanki tüm sorunları aşıp yeni biriyle olunca birine ders verir gibi cevap olmuş o bakımdan bilgi yok dedim
Evlenmek istedi reddettim
Peki bu aşk karın doyurmaz kelimesinden önce mi reddettiniz yoksa bu olaydan sonra mı
Bu olaydan önceyse zaten sizden umudu kesmiştir
Bu olaydan sonra...
Anan sana zengin koca bulsun dedim
He ozaman iyi yapmışsın yani mantıken zaten bu söylenmez yani hadi içten dersin veya evli olursun o an bir şey olur şakasına dersin denilir ama onun dışında denilecek söz değil
Hakkına hayırlısı umarım iyi yerlere gelirsin iyi insanlar ile karşılaşırsın
İpi o germiş sen de koparmışsın. Haksız duruma düşmek istememiş ve senin bitirmeni istemiş.
Hakkında hayırlısı olsun. Umarım daha güzel bir hayat yaşarsın.
Evet benim nazarımda bu sözü söylemiş olması ayrılık sebebi olabilir,,
Aşk karın doyurmaz doğru ama ruhu doyurur, kalbi doyurur, duygusal açlığını doyurur.
Sevilmediği, karnının doğduğu ama saydığım unsurların açlığını çektiği ve dolgun maaşlı biriyle evlilik yaptığında anlar bunu maalesef...
İki kişinin alacağı ortalama 25-30bin civarı maaşla gayet güzel geçinilebilirdi oysa...
Bence de :(
Annem bu yüzden istemedi o kızı... Para hırsından...
Haklı, hakkınızda hayırlısı olsun..
Cevap
5Cevap
Evet ayrılık nedeni olabilir. aşkın amacı zaten doymak değil sevmektir. o zaman gitsin en zevginini bulsun herkes madem amaç doymak
Bende mühendisim 30 civarı alıyorum odanız falan yok mu sizin? 15000 ne ya şaka gibi. Yani ben tek başıma zor geçiniyorum kira falan ödesem düşünemiyorum kötü bişi dememiş aslında alıncak bir durum yok bence.
Piyasanın durumu maalesef bu branşın nedir?
Yani çok mesleğimi yaptığım söylenemez ama odanız duruma el atmıyor mu?
Ee haklı. Aşk karın doyurmuyor deyip ayrılsa okey de bunu söylemesinde ne tür bi sıkıntı var
Ayrıldık zaten
Bunun için mi ayrıldı
Ben bunun için ayrıldım
Enteresan bahane aramışsın
Neden bahane arayayım?
Hala seviyorum onu.
Ama çok kırıldım. Sokaktaki şopar mıyım ben?
Ne yapsam yapayım beğenmeyecekti
Mantıksal açıdan haklı ama biraz ağır olmuş
Bir mühendise de 15.000 lira veren bu sisteme ne demeli, asgari ücret 11.400 zaten. Mühendislik bilgisi sadece 3600 lira etmemeli yahu
O bambaşka bir utanç... Şimdi bir de yabancı suriyeli muhendis ler felan var piyasada
Branşın nedir
Makine Mühendisiyim. İşveren zam yapmadı çalışıyorsan çalış modunda... Yeni iş arıyorum. Hep kendi zammımı kendim yaptım
selam kardeşim hayatın gerçeği nerden baktığına bağlı bence fazla takılma çalışan kadınlarda oluyor ne yazikki
Aslinda iyi aliyorsunuz böyle dediyse biraz tehlikeli bi durum ama karsina alip konusmakta fayda var…sor bi ne demek istemis
Kız haklı, doğru demiş
İkimizde çalışırken öyle mi?
Paraya tapan insanlarla işim olmaz
Allah daha fazla versin
kız da sen de haklısın
30 000 e geçinrmez miydik :(
Olabilir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?