2 aydır evde yoktum ama ev arkadaşım faturalara ortak olmamı istiyor. Haklı mı sizce?

Üniversite okuduğum şehirde bir ev arkadaşım var ben yaz tatilinden dolayı 2 aydır memleketimdeyim. Ev arkadaşım o şehirden sevgili yaptıgı icin memleketine dönmedi ve kaldı.1 ay önce olmasam da faturaları ödedim. Şimdi tekrar faturaları bana atmış ve tek kişiye göre oldukça fazla gelmiş fatura ve benden ortak olmamı istiyor. Ben eve hiç gitmedim. Zaten memleketime dönerken benim kullanmayacağım (çünkü gidiyordum) market masrafını da ödetti ben zaten gidiyorum dememe rağmen. Ben çok çekiniyorum ve hep eziliyorum sanırım. Sesimi hiç çıkaramıyorun daha bunun gibi birçok şey. Siz olsanız ne yapardınız? Ne yapayım?

2 aydır evde yoktum ama ev arkadaşım faturalara ortak olmamı istiyor. Haklı mı sizce?
Cevapla