Aile & Toplum Eva Derin ismi güzel mi, sizce bu isim nasıl? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Eva Derin ismi nasıl? Güzel Kötü Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Güncellemeler+1 yıl @napcanismimii arkadaş herkese kin kusuyor 😂 Eva Derin ismi güzel mi, sizce bu isim nasıl? Cevapla Güzellik Soruları Nasıl Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
DigitalRuh Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl bu ne ya krem markası gibi ya geçen gün biri kızının ismini arabasına yapıştımıştı ipeknur su koymuşlar kızcağızın adını 0 0 Yorumla
Zorunne388 Takip Et Master Yaş: 30 , eic 98% +1 yıl Derin tek başına daha iyi. Eva yerine de Erva daha iyi. 2 1 Yorumla napcanismimii +1 yıl erva da kötü Yorumla
remzi1905 Takip Et Xper 7 Yaş: 38 , eic 98% +1 yıl Lİya - Sabrın engöüzeli - Astral güçsüzleri koraya - Almila elma yanaklı kız. Türkçe isimler. 0 0 Yorumla
Emreyks31 Takip Et Xper 6 Yaş: 34 , eic 99% +1 yıl Eva Mendez daha iyi. Eva Derin biraz tuhaf geliyor kulağa 0 1 Yorumla napcanismimii +1 yıl eva mendez iğrenç Yorumla
fluiqwy Takip Et Xper 2 Yaş: 21 +1 yıl Bence uymuyor iki isim zaten hoş değil ikisinden biri olabilir 0 0 Yorumla
Aliasing26 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 98% +1 yıl Fena değil ama ben koymazdim kızım olsa 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Ne koyardın mesela Yorumla Aliasing26 +1 yıl Bilmiyorum düşünmedim cok Yorumla
ladymelo Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 31% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. Birisini seç bence ikisi uyumsuz geldi 1 0 Yorumla
Mitsuhide Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 921 cevap paylaştı. İkisinin uyumu kötü bence 1 0 Yorumla
Kivix Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Ben tek isim tercih ederim iki isim yoruyo 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
bu ne ya krem markası gibi
ya geçen gün biri kızının ismini arabasına yapıştımıştı
ipeknur su koymuşlar kızcağızın adını
Derin tek başına daha iyi. Eva yerine de Erva daha iyi.
erva da kötü
Lİya - Sabrın engöüzeli - Astral güçsüzleri koraya - Almila elma yanaklı kız. Türkçe isimler.
Eva Mendez daha iyi. Eva Derin biraz tuhaf geliyor kulağa
eva mendez iğrenç
Bence uymuyor iki isim zaten hoş değil ikisinden biri olabilir
Fena değil ama ben koymazdim kızım olsa
Ne koyardın mesela
Bilmiyorum düşünmedim cok
Birisini seç bence ikisi uyumsuz geldi
İkisinin uyumu kötü bence
Ben tek isim tercih ederim iki isim yoruyo
Güzel değil bence
Derin tek güzel
Hafiften marka tadı sezdim 😅
araba markası gibi