Filmlerde hep olur ya uşak ve iş adamı arasında kadim bir dostluk vardır.
Gerçek hayatta da var mı böyle dostluklar?
Var mı böyle dostluklarınız?
Filmlerde hep olur ya uşak ve iş adamı arasında kadim bir dostluk vardır.
Gerçek hayatta da var mı böyle dostluklar?
Var mı böyle dostluklarınız?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Mümkün evet
Önceden zengin arkadaşlarım vardı. Artık fakir arkadaşlarım var:))
En iyisi onlar boş ver ☺️
Sen zengin misin fakir mi?
Fakir 😂
Ne iş yapıyorsun?:))
Öğrenciyim
Eh, öğrenciyken biz de fakirdik olur öyle:))
Aynen önemli değil. Şu Türkiye'den yakayı bir sıyırsam çok zengin olucamda işte😂😂
E Almanya havaalanlarında çalışacak personel arıyordu meslek ayırmadan. Neden başvurmadın?
Mesleğim yok ve ailem öyle bir anda yurtdışına çıkmamı da onaylamaz
Ama bu konuda tam bir bilgin varsa link falan atar mısın bir arkadaşım Almanya ya gitmek istiyordu
Türkiyede de zengin olabilirsin. Şekil A bu gizli çocuk:)
Geçen seneydi bu sene görmedim
Hadi ya uyuz geçen senenin haberini mi ısıtıp veriyorsun?😂
Olsun sen türkiyede zengin olmaya bak:))
Türkiye'de yaşamayı hiç istemiyorum. Asya ülkelerine ya da Akdeniz ülkelerine gidip yaşamak istiyorum ama benim isteğimle de olmuyor😂😂
Zengin olursan istediğinde çıkarsın. 2 sene önceye kadar ben de bu hayalleri kuruyordum:)
Söyle sabahtan beri sormamı bekliyorsun söyle madem nasıl zengin oldun?🙄😂😂
Yoo sormana gerek yok çalıştım oldum asşdmsasd öyle şans falan değil
Şans diyen kim? Kendi işini mi kurdun? Girişimci misin? Bunları söyle😂
Mimarım ben. Kendi ofisim, kendi personellerim var benimle çalışan
Kayboldun mu
Yok burdayım. İyi tebrik ederim minar bey☺️
Mimar🤦♀️😂
Thanks:)) Senin neden fotoğrafın yok?
Senin neden hesabın gizli?😂
E ben açarım ama senin yine de fotoğrafın yok:)
Haha ben gizli kalmak istiyorum çünkü ☺️
Peki o zaman
Anlayışın için teşekkürler ☺️🙃
Rica.
Sanmam kimse kabullenmesede dünyanın her yerinde sınıfçılık var
Olmaz mı olur mu var tabiki zenginlerin en sevdiği şey o bir kere😂
Ben sanmıyorum zengin insanlar bir yerden sonra ortamlarını ister istemez değiştiriyor
Hangi ortama girerse girsin ayak takımı diye nitelendirdiği fakirlerden ayrılamaz. Her işlerini fakir dedikleri görmüyor mu?
O işlerine gelince fakir de el mecbur yapiyor
Mümkün.
Yani bir taraf gururundan bir taraf kibrinden ödün verirse mümkün olduğunu herkes biliyor canım ama var mıdır?🙄
Benim hem zengin hem fakir can ciğer arkadaşlarım var.
Buna sevindim ☺️
Bazı şeyleri para ile ölçmek anlamsız.
Ölçmek demiyelin de merak diyelim🙃😂
:) Peki öyle diyelim.
Anlaştık 🤝🥳
🤝 🤝 🤝
Evet ya oluyor böyle arkadaşlıklar
var :)
Gözünle gördün mü?🙄😂😂
:D Arkadaşım var :)
Herkesinde zengin bir arkadaşı varmış😂😂
Yok arkadaşım fakir aslında :)
Olsun sözüm yinede yerine oturuyor🙄😂
Garip olan kısmı ne anlamadım :D
Garip bir kısmı yok. Sadece merak ettim sormak istedim😂😂
peki :) Müsaadenle
Rica ederim önden buyrun 😂😂