Güncellemeler
+1 yıl
Sizi sapık ilan eden kızlar hakkında
Güncellemeler
+1 yıl
Erkekler kızlara fazla güvenmeyin size iftira atıp sapık ilan edebilirler ve kendinizi kanıtlayana kadar ya ölürsünüz ya da çürürsünüz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Bir şey düşünmüyorum ki. onlar sapık ilan etti diye sapık olmam. ben kendimi biliyorum
Kadın sen sapıksın dedimi bitiyor kaç kişiyi bu yüzden öldürdüler
Bitmez.
Nasıl bitmez miş kanunda bile kadın sapık dedimi sorgulanmıyor bile
Umurumda değil ya bunu mu takacak şimdi gece gece.
Başına gelirse takarsın... Ozaman
Tamam gelsin bu da beni ilgilendiriyor demi?
O değil de, "sapık" kelimesi de hatalı kullanılıyor zannımca.
Cinselliğe düşkün denebilir, libidosu yüksek denebilir, abazan denebilir ama sapık olma durumu bambaşka bir şey değil mi?
ateş olmayan yerden duman çıkmaz. bir sapıklık yapmıştır illa
Durduk yere diyorum... Ateş olmayan yerden çok o**** çıkıyor bu devirde
erkeksin sen
Hayır kızım haberlerde görmüştüm masum bi çocuğa kız iftira atmıştı bu yüzden babası çocuğu silahla vurdu. Daha sonra kızda söyledi zaten çocuğa iftira attığı aslında başka birini sevdiğini falan bu haberi görünce çok sinirlendim * alerjim var...
Bişey düşünmüyorum. HErkes kendisine yakışanı yapar.
Alışkanlık haline getirdiler. İşlerine gelmeyen herkes sapık gibi davranıyorlar.
Fakir çirkin bakınca sapık, zengin yakışıklı bakınca çapkın olurmuş zaten her şey maddiyat ve tipte bitiyor
Ben onu demiyorum ben diyorumki sana bi kız haksız yere sapık ilan etse ne yaparsın
Hiç bir şey yapamazsın, kanıtı olmadan oda sana bişe yapamaz dicem de bizim memlekette zor öyle bir hale getirdiler ki iftira atanı da suçlu olanı da birbirinden ayırt edemiyorsun
Valla kizlar degisiktir red yese bile sapik abaza diyebilir
Bi kez basima geldi Ananin a dedim
Kendine baksın.. engellerim
Onu diyen kendi sapıktır yaa
Kafamı yere vur der gibi
Onyargili oldugunu
Seni sapık diye suçlayacak ve ona önyargılı diyecen
Kufur edecek kadar gergin biri degilim yani. Ne diyim..
Sosyal medyada basit geliyor tabi gerçek hayatta yaşa bakam bunu
Cok rencide edici bisey. Ama mantikli olan ona durumu izah etmrk yani mantikli bi bicimde.
En doğru karar iletışimi kesmek
Tabi olmasi gerekende o nihayetinde ama kendini niyetini izah ettikten sonra o yapilmasi gerek diye dusunuyorum. Kotu hatirlanmakta istemem.
Sana durduk yere iftira atanlar ve bunlara inananlar a nasıl kendini kanıtlıcan
Dedim ki ya mantikli bi sekilde durumu anlatarak.
Sen yinede dikkat et
Tımaaam :d
gülüyorum sadece
Kaale almıyorum
Psikolojik hasta
Fifi