Çocukken en çok oynadığınız oyunlar neydi?

Ben yakartopu çok seviyordum ortada s*çan diye de adı vardı onun jdshhds, bir de direkten direğe koşuyorduk o oyunun adını bilmiyorum. İstop da çok güzeldi ya, 3 taş da güzeldii...

Çocukken en çok oynadığınız oyunlar neydi?
Çocukken en çok oynadığınız oyunlar neydi?
Güncellemeler
+1 yıl
Etiket neden aile ve topluma geçti? Gamer etiketine alabilir misiniz rica etsem @KızlarSoruyor
Çocukken en çok oynadığınız oyunlar neydi?
Cevapla