24 yaşındayım aile evinde yaşıyorum ama yalnız yaşamayı isterdim peki size göre aile evinde yaşamak mı daha iyidir yalnız yaşamak mı?
Yalnız yaşamak iyidir
Aile evinde yaşamak iyidir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
24 yaşındayım aile evinde yaşıyorum ama yalnız yaşamayı isterdim peki size göre aile evinde yaşamak mı daha iyidir yalnız yaşamak mı?
Yani burada birçok kişi elbette yalnız yaşamak demiş ama şimdi yalnız yaşarken nasıl yaşayacaksın hayatında da kimse yoksa yalnızlıkta bir yere kadar gidecek bir de arkadaş ortamında kötüyse her türlü pisliğe bulaşırsın yani hayatında nasıl yaşıyorsun neler yapıyorsun bilmediğimiz için burada net bir yorum yap bakayım mümkün değil ama ben seçeneklerde aile olarak seçtim
Günaydın...
Ben yalnız yaşıyorum belli bir zaman sonra hersey üzerine üzerine geliyor gibi oluyor... Kış ayında anne babam geliyor 3 4 ay bende duruyorlar inan iyi geliyor... Yalnız yaşamanın 100 nedeni varsa aile ile yaşamanın 1100 nedeni var inanki... Ama sen bunu bilmediğin için ben ne desem sana boş gelecek belki de ben yalnız yaşamayı o kadar sevemedim olabilir hersey deneyimle istersen...
Geçinebiliyorsan yalnız yaşamak eğer geçinemiyorsan aile evi ama geçinebiliyorsan yalnız yaşamak en iyisi bence. istediğin saate girer çıkarsın istediğin kişiyi evinde ağırlarsın vs bence imkan varsa tek yaşanmalı eğer bu tip isteklerin (rahat ve bağımsız olma isteğin) varsa
Hiç yalnız yaşamadım bu yüzden bi tık çekici geliyor. Ama onun da bir sürü masrafı var ve yalnız kalırsam kafayı yerim gibi de. Aile diyorum o yüzden
Cevap
18Cevap
Yalnız yaşamak iyidir tabi ki de
Ben ailemi seviyorum ama zaman zaman yanlız kalmak da istiyorum.
O yüzden benim için aile evime yakın bi yerden ev alıp yanlız yaşamak güzel olurdu.
Hem ailemle görüşüp hem de kendi evimin konforunda dinlenirdim.
Ben ailemi seviyorum yaa kardeşimle kavga etmelirim dışında evde canımı sıkan çok kötü şeyler yok.
Ben aile evinde yaşıyorum. Yalnız yaşıyor kadar rahatım neredeyse, zaten annem ve kız kardeşim var.
İkisinin de avantajları var. Ama ben yalnız yaşamaya alıştıktan sonra aile evini bir daha aramadım mesela. Biraz da yapıyla alakalı.
Aile evinden bi cacik olmaz
Aile evinde yasamanin bedelini mental sağlınla ödüyorsun
Yalnız yaşıyorum baya iyi bir şey istediğimi yapabiliyorum
İkisininde tecrübe edilmesi gerektiğini düşünüyorum
her iki yönün hem avantajı hem dezavantajları vardır. saymıyorum çünkü saymakla bitmez 😅
Yalnız yaşamak sağlıklı değildir. Evli değilsen ailen ile yaşamak güzeldir.
İmkan varsa ayrı eve çıkmak lazım ama aileyle huzurluysan tabi kal
Yalnız yaşamak bence. 🥹
yalnız yaşayan biri olarak aile evi diyorum
İkisininde ayrı güzel yanları var
Yalnız yaşıyorum çok iyiyim 😊😊
Bence en güzeli yalnız kafa rahat
Yalnız yaşamak her zaman iyidir
Yanlizlik çok kötü ölsen cesedini bulamazlar
Aile evinde yaşamak iyidir
Yalnız yaşamak
#Mirliva
Yalnız yaşamak güzeldir.
Yalniz yasamak bir yerden sonra aile cekilmiyor
İkisinin de avantajlari var
belli yaştan sonra yalnız yaşamak
Yalnız yaşamak iyidir
Yalnız
Rahatsan aile
Yalnız yaşamak.
Yalnız
#Hükümdar
aile evinde
Aile evinde
Yalnız yaşamak
Yalnız daha rahat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?