Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar neden kastınız ya jsnxnd ulusta yemişliğim var yemeği. Tabak başına 300-600₺ çok rahat verebilirim ki para değil sadece öneri.
Güncellemeler
+1 yıl
Oh iste erkeklere sorularımı bu yüzden açmak istemiyorum saçma sapan yanıtlar geliyor 2 kişi hariç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Tuğra Restaurant var Beşiktaş'ta. Mükemmel bir mekandır, tavsiye ederim.
Çok teşekkür ederim
beşiktaşa git bir sürü
Tamamdır teşekkürler
pahalı yorumunu yapan arkadaşlara bakma sen ya
Arkadaşım 2 kişi normal yesen zaten 600-700 den çıkılmıyor boğaz manzaralı yerde elbette normal. Ergen resmen dalga geçiyor.
şu zamanda çok normal miktarlar cidden, ben hiç garipsemiyorum.
Kesinlikle 👍 normal bir pizza yese ki bir tane ile doyulmuyor 300₺ .. Boğaz manzaralı yerde hayli hayli normal.
1 pizza olmuş 150₺
valla varya 3 poğaça 2-3 çay 100 lira olmuş, yani bi pizzaya 200 300 normal yani. aklıma bir şey geldi de burada bunu söylemek olmaz 😄