Güncellemeler
+1 yıl
ne yaz oldu ama
Güncellemeler
+1 yıl
yakındım diye fırtına çıktı
Pendikteyim ben. Aydosun dibinde Büyük sitelerin ve villaların olduğu yemyeşil bir bölge. Ve püfür püfür de esiyor esmesine de ne işse evin içindeyken terliyoruz buna rağmen. Böyle bir bölgede bile terliyorsak diğerlerini düşünemiyorum. balkona çıktım mecbur ama fena esiyor diye bir çok yeri kapattım. yine de hava sıcak, böyle enteresan...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Evet biliyorum orayı çok geçtim ordan orası eser hep
sizde nasıl
Ben sahil tarafindayim çok sıcak öyle böyle değil esmiyor
güney taraflar berbattır herhalde. yeşil yok, binalar birbirinin tepesinde. hayal edemyorm
Evet Aydos serin olur eser orası oraya mı çıksam ne yapsam ya
aydos göleti ne git. cennet gibi. ama lütfen çöp bırakmayalım :)
Serin mi orası ne yapılıyor orada
çok güzel. araplar hep mangal tava ailece doldular
O zaman işim olmaz öyleyse zaten onların olmadığı yer yok
üzülüyor insan, istanbulun ortasında cennetten bir köşe gibi
Sen ne işle meşgulsun peki
Beylikdüzü de esiyor kanka güzel buralar
ilçeden çok konuma göre deşiyor ya. yeşili olan açık alan, geniş caddeler vs bir bölgede güzel oluyor hava
Öyle , Bahçelievler’e gidiyorum arada cehennem gibi tövbe. Sık sık evler dipdibe hep hava geçişi olacak yer yok. Beylikdüzü daha çok 15 katlı sitelerden ya da 2 katlı villalardan oluştuğu için önü arkası açık iyi esiyo gece üşüyorum bazen ajsjsj
bu bölgeler yeni yenş binaların yapıların bölgeleri olduğu için daha düzgün her şey. merkezi kısımlar eski yerleşim yerleri katlanılır giib değil.
Mümkün mertebe gitmiyorum özellikle bu zamanlarda. Ama karşıyı hiç bilmiyorum öyle diyorsan öyledir yani 😂
bizim yaka daha iyi kanka :d
Bence bir serin dul al ve balkona çık efso olur
o kadar da değil ya. balkon iyi esiyor baya. evde biraz sıcak oluyor
Bence dene pişman olmasın ve yanında bir soğuk içecek ohhh deme keyfine
üşütürüm be 😀 havuza bile girmiyorum
Üşümezsin yaa neden üşütmesin hava çok bunaltıcı zaten 😉
Ankara dayım durum farksız
İç anadolu daha sıcak diyorlat
Sizde en azından esinti var , Sultan papağanlarımın yanına hava nemlendirici açtim onlar için daha zor
Gözdağındayım bilirsin burayı 😇
Gelsene bu tarafa çok yakınız üstelik 😃
evett bilirim ama çok kalabalıktır ya
Sen gel mekanı kapatırız 😀dert etme 🤗🙈
ben daha güzel yerdeyim yalnız. daha tepedeyim hem :) bilirsin
Biliyorum villaların orayı araba İle geçerim 🤗 tek mi yaşıyorsun
gel sen, havuzmuz da var hem :d
Ben mi gelcem 🙈
laf işte :d
Neden gizlisin çağırdığına göre 😀
Gerçeklik payı olduğuna Emin’im 😁 böbreğimi seviyorum
Sen tek mi yaşıyorsun peki? Havuz pek sevmem deniz en güzelli
Sorunu beğendim , konuşalım istersen 😃
Nerdesin sen nerdesin ki
erenköydeyim gelsene
bu sıcakta hiç çıkamayayım evden daha iyi 😀
klima var gel sen
mnersin sıcak
Avcılar da çok sıcak
nedir bu araplardan ve arabistan sıcaklarından çektiğimz :d
Ya oyle