Evlenmek istiyorum ama kimseyi bulamıyorum. İnsanlara "birini ayarlar mısınız, tanıdığınız var mı" diye sorsam ayıp mı olur?

Evlenmek istiyorum ama kimseyi bulamıyorum insanlara tanıdığınız biri var mı , bana birini ayarlar mısınız desem sizce ayıp mı?

Bence ayıp
Ayıp degil
Fikirsizim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Evlenmek istiyorum ama kimseyi bulamıyorum. İnsanlara "birini ayarlar mısınız, tanıdığınız var mı" diye sorsam ayıp mı olur?
Cevapla