Misafir eşyanızı izinsiz kullansa ne tepki verirsiniz?

Arkadaşlar evde misafirler vardı. Odama bir gideyim dedim. Bir akrabam eşyalarımı karıştırmış. Ben gittiğimde ojemi sürüyordu. Sık gördüğüm biri değil. Ayıp olmasın diye görmezden geldim. O da fark etti sordu. Sorun mu diye? Ben de olmadığını söyledim kibarlıktan ve diğer renklerden bahsettim. Ama ayıp olur sonra arkamdan cimri der diye söylemedim. Siz olsaydınız ne yapardınız?

Güncellemeler
+1 yıl
Yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Çok tatlısınız. Kendimi anlaşılmış hissettim. İyi ki iyi insanlar var.🥰
Misafir eşyanızı izinsiz kullansa ne tepki verirsiniz?
Cevapla