Geçmiş sizi de pişmanlıklarla boğuyor mu?

Liseye kadar son derece çalışkan bir öğrenciydim iyi bir hayatım vardı kısmen de olsa. Lisede saçma bir sebepten derslere ilgim bitti üniversiteye istemediğim ama ortalama bir bölüme geçmek zorunda kaldım bu bölümü de bitirdik bitircez. Ama şöyle bakıyorum nerede serseri dedikleri tip varsa ortaokul olsun lise olsun hep iyi yerlerdeler sosyal hayatları benimkinden iyi varsın olsun. Ben yaptım hata geçmişte ama şu an da toplamak istiyorum yaşım daha 25 bile olmamışken en azından bir şeyler başarmak istiyorum ama neyi nasıl yapabilirim sağlam bir plan yok. Sürekli geçmişi düşünmek de ayrı yoruyor insanı bir çıkış yolu bulmak istiyorum artık lanet döngüden
Geçmiş sizi de pişmanlıklarla boğuyor mu?
Cevapla