Arkadaşlar Ermeni soykırımı olmadı diyorsunuz ama?

Bizim ninelerimize , dedelerimize annelleri ve babaları anltamış: Tahmini 1915 yılında Çüngüş 'ün dudan yarığına çocuk, bebek vb. demeden hepsini uçurumdan atmışlar. Komutanları askerlerine aralarında beğendiğiniz kadınları alabilirsiniz demiş ve bunun örneği var. Teyzemin komşusu yaşlı Ermeni kadınıydi ve annem o sıralar 7-8 yaşlarındaydı, kadın annemin anlattığına göre yaşlı olduğu halde çok güzelmiş ve zaten güzel olduğu için uçurumdan atılmayan kadınlardanmış sonradan Müslüman olmuş. Dediğim gibi bizim köyün yaşlıları hâlâ anlatyor

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar biliyorum Ermeniler de yerel halka zulmetti ve Bu halkı savunmuyorum, ben kendimi bildim bileli bu olaylar anlatılıyor
Arkadaşlar Ermeni soykırımı olmadı diyorsunuz ama?
Cevapla