Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar biliyorum Ermeniler de yerel halka zulmetti ve Bu halkı savunmuyorum, ben kendimi bildim bileli bu olaylar anlatılıyor
Bizim ninelerimize , dedelerimize annelleri ve babaları anltamış: Tahmini 1915 yılında Çüngüş 'ün dudan yarığına çocuk, bebek vb. demeden hepsini uçurumdan atmışlar. Komutanları askerlerine aralarında beğendiğiniz kadınları alabilirsiniz demiş ve bunun örneği var. Teyzemin komşusu yaşlı Ermeni kadınıydi ve annem o sıralar 7-8 yaşlarındaydı, kadın annemin anlattığına göre yaşlı olduğu halde çok güzelmiş ve zaten güzel olduğu için uçurumdan atılmayan kadınlardanmış sonradan Müslüman olmuş. Dediğim gibi bizim köyün yaşlıları hâlâ anlatyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Evet öyle türk kendi tarafına tarihinde iyi güzel musluman akıllı çalışkan zeki diye gecsede beş para etmez ve milyonlarca kişinin severek taptigi komutanlar bebek katili ve unutmayın çoğu türk asla objektif bakmaz olaylara hep haklı ve güçlü olan o dur
Aynen öyle, acaba bu soruyu silsem mi? Başıma bir şey gelmesinden korkuyorum
Yok gelemez silme
Umarım
Böyle bir ülkede doğruları söylersen her zaman birilerinin zoruna gidiyor
Zoruna gidenin bir yerlerine girsin ülkenin yarışı din yarışı Atatürk yarısıda siyaset cahili zaten ne beklersinki
Hayat bunlar için onlardan ibaret büyütür de büyütür
Maalesef
Kendileri bir halt yapamadığı için bence bu kadar başkalarını gözünde büyütüyor zaman zaman öyle düşünüyorum
Türkler her zaman kendilerini melek gibi gösteriyorlar, Ermeni soykırımını inkar edemezler benim gibi doğruları konuşan biri çıkınca hemen hain gözüyle bakılıyor ben ister mıydımki tarihim böyle olsun.
O kadar dehşet vericiymiş ki hâlâ anlatıyorlar
Aynen öyle aslında bunun gibi sayısız katliam var ama sorarsan hepsi masum
Ermeni katliamı gercek zaten. Keşke ulkemiz geçmişindeki hatalarla yuzlesebilse.
Çoğu kişi böyle bir katliamı kabul etmiyor
Bu şekilde bir algı yaratılmaya çalisiliyor çünkü Geçmişte çekilen acıları bilmesek biz bile inanabilirdik. Zaten bu kadar zulüm yaşanmis topraklarda yaşananları yok saymak aci çekmiş bunca insana haksizlik
Aynen
Üzücü.
Evet maalesef
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!