Kafamı buzluğa sokup öyle kalsam ne olur ki 😏 yanıyoruz millet 😒


Camdaki kız gibi difrizin içine girip oturuyorum
Dermişim
😂
Aman çıkma çıkarsan terlersin 😂
Serinlik mi hani nerde nerde çabuk söyle 😂
İzmiri terk edip serin yerlere gideyim ben
Daha çok var gelmesine 😒
Buz küpleriyle oynuyorum..😅
Oh en güzeli 😅
Cevap
2Cevap
Soğuk su içerim, buz dolabına bakarım oda serinletiyo çünküüüü
Buzdolabını açıp biraz serinliyorum ben
az once tişörtümü ıslatıp buzluğa attım 10 15 dakika sonra aldım giydim şu an eski formunda
Bunu ben de deneyeyim serinlemem lazım 😄

Yani
Ben hala üşüyorum malum soğuk memlekette yaşıyoruz
Neresi
Buz gibi soğuk su içerim
Olur
Hiçbir şey yapmıyorum
Günde 3 kere soğuk suyun altına giriyorum
Su spreyi *, su buharlasinca soguyor
Klima, soğuk kahve
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar