Hoşlandığım çocuğa karşı tekrardan bir adımda bulunmalı mıyım sizce, yoksa beklemeli miyim?

Hoşlandığım çocukla aynı mahallede oturuyoruz. İlk parkta görmüştüm onu arkadaşlarıyla futbol oynuyordu. Çok efendi bir çocuktu. Bende öyleyim sakin, ağırbaşlı bu yüzden ondan hoşlanmaya başlamıştım. Onu izlemeye başladım sonra o da farketti bana bakmaya başlamıştı ama çok bakamıyordu göz göze geldiğimiz an önüne bakıyordu hemen hatta bazen gülümsüyordu bile belli etmeden. Adını bilmiyorken arkadaşlarının seslenmelerinden ismini alıp Instagram'dan takip isteği attım o akşam ama bir buçuk ay bakışma oldu ben anca adını bulana kadar takip isteğimi kabul etmişti daha sonra paylaştığım bir fotoğrafa beğeni de yapmıştı biraz utangaç bir tipi de vardı arkadaşlarıyla onu kıyaslarsam. Hislerini anlayamadığım için arkadaşlarım mesaj konusunda da gaz verdiler ama mesajı da atarsam yanlış anlaşılacağım düşüncesi ile belki mesajı o atar diye beklerken hoşlandığım çocuk beni takipten çıkardı. Sonraki sene yaz ayında Ona tekrardan istek attım onu da kabul etmedi. Sonraki yaz bu sefer mesaj atsam acaba görür mü yazar mı bana diye onu da denedim ama görmedi geri de dönmedi. Sizce ne yapsam, onu çok seviyorum, özlüyorum. Neden böyle oldu anlayamıyorum sizce bu çocuğun bana karşı bir hissi olmamış mıdır? Bana bir adımı olmaz mı?
Hoşlandığım çocuğa karşı tekrardan bir adımda bulunmalı mıyım sizce, yoksa beklemeli miyim?
Cevapla