Bir hastalığım var. Eşime ve oğluma geride maddi olarak bir şey bırakmak istiyorum. Ne yapabilirim?

Merhaba sevgili okurlar. 30 yaşında bir oğlan babası bir vatandaşım. maaşım standartların üstünde ama bir hastalığım var ve 3-5 yıla böbrek yetmezliğinden öleceğimi düşünüyorum fakat asıl sorum şu. Eğer ölürsem kaç gün SGK primim olursa eşime maaş bağlanır eğer bu mümkün değilse onlara hayatlarının geri kalanında zorlanmayacakları gelir bırakmam nasıl mümkün olur. (ev falan alma maalesef hikaye sadece arabamız var)

Bir hastalığım var. Eşime ve oğluma geride maddi olarak bir şey bırakmak istiyorum. Ne yapabilirim?
Cevapla