Güncellemeler
+1 yıl
Bir kez daha o veletlerden olduğumu söyleyen bir kardeşim çıkarsa soruyu sileceğim, sabır bir yere kadar. Zaten öyle bir işe kalksam emin olun bu soruyu sormaya dâhi gerek duymazdım. Malum şu an ortaokul cocuklari panele para yatirip numara yaymayı rutin haline getirmisken. Şu nypema midir nedir onun yüzünden bomba da akim haline gelip yapılışı artmisken bir sik olmuyor yapanlara. Uzun lafın kısası bu halk mağdurun üstünde bin kere daha tepiniyormus onu anladım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Onlardan birisin biri şikayet etmiş seni korktun heralde
Bizzat bana yapıldı. Açıkçası bu yorumu görmek beni şaşırttı. Şikayet etmeme rağmen telefondan taciz etmeye devam etti bir genç. Bu durumda mağdur olduğum için böyle bir soru sormaya kalkmıştım ama yorumun bir yandan da mantıklı. Ayrıca bu ülkede eğer böyle bir olaya kalkışsaydım inan korkmazdım aynı bana yapanlar gibi. Zira penceremizi taşladıklarında senin yapmayacağını nerden biliyim diyip popon koltuktan ayirmayan bacım evladı polisler gibi ya da aklı sikinde olan hakimler olduğunu bildiğim sürece içim rahat olurdu
Küfürlerimi saçma bir şekilde çevirmiş uygulama neyse anlasilmistir göt7 b7klu hakim ve polislere dediğim
Yoksa sen de 14-17 yaş aralığında canlı bomba ihbarı veren veletlerden misin?
Yok öyle bacım evlatlarinin kurbanlarindanim
İçimde kaldı genco kusura bakma. Çünkü taze sonuçta olay kanım kaynıyor. Bu fikri düşündüğün zihnini * senin. Tekrardan kusura bakma
Bunu sorarken ciddi değildim :)
Sevindim. Çünkü en çok senin yorumun beni irite etmiş öyle ki kafa atma isteği uyandirmisti. Artik gönül rahatlığıyla bu aptal siteden tamamen silenebilirim 😀
Terk ediyorsun galiba, profil ve nickname mükemmel😅
Göz yumulan onca konu varken zor
Korktun mu leeyn
Evet, eğer yapacak olsam korkardim ben :D
Şu tür düşünen doğru düzgün yorum yapamayan insanlar oldukça böyle sikko veletler tarafından taciz ediliriz işte
tabiki sonuç alırsınız
Sonuç alırsın
Bekliyoruz altı aydır. Bakalım ne zaman işleme girecekler 😀
Vay be
kendinden bahsediyosun galipa
Takip istegi atarmisin birsey sormak istiyorum
Ne sorucaksın
@Ömerr61 Hayırdır?
Uğraşmazlar fazla üstünden salarlar