Beyler bayanlar acill fikir? . Eşim her kavgada baba evine dönüyor?

6 yıldır sevgiliydik sonra 8 ayıdir evliyiz bir çok ağız tartışmamız oldu ama. Bende hatalı olabilirim veya oda sorun bu değil sorun her tartışmada ağır vs küçük tartışmada ailesini çağırıyor ailesine evde olan biteni anlatıyor. Tartışmamız vs her kavgada baba evine gidiyor bu. 4 veya 5 gidişi artık. Ne dövdüm ne evden kovdum ailesiyle birlikte çıkıp gitti. Ailemde bu konuda aşırı usandı ve bıktı eşim 20 gündür gitmiş ne ben arıyorum ne o ne de ailesi. Ailemde asla gidip almicaz diyor nasıl gittiyse öylece gelsin diyor. Bazen özlüyorum ama yaptıkları benim gözüme geldiğinde kararıyor. Sorun ufak büyük kavgada evden gitmesi ve ben bu konuda usandım. Her ay rezil olacağıma 1 kere rezil olurum daha iyi düşünüyorum bı yanim boşanmak istiyor bir yanım namusundur boş ver diyor ne yapmam lazım birisi fikir versin. Acil

Beyler bayanlar acill fikir? . Eşim her kavgada baba evine dönüyor?
Cevapla