Antalya havası daha nemli ve farklı bir sıcağı olur. Adana, Antalya gibi bölgelerin sıcağı adamın aklını alır yanağından öpim.
Maraş biraz daha doğuya yakın Akdeniz'in bitiminde nem oranı uçuk kaçık değil sıcağı bir tık daha yaşanabilir durumda.
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ben burdurdayım Antalya’ya eskiden her yil giderdik ama 2019 dan beri gitmemiştim geçen gittim arabanın camları açık iceri kaynamış su buharı gibi sıcak rüzgar geliyor resmen kaynarmış su buharı gibi Burdur 100 kö mesafesi var gittim yer konum attım eve gidince baktım 125 km ev ile Antalya’ Murat paşa Neyse bu kadar fark eder mi hacı orada gölgede bak akşam üstü 4-5 gibi gölgede duruyoruz güneş yok sıcak sıcak esiyor masalar ateş atıyor Dönüyoruz burdura burdurun köylerine yaklaşırken arabanın camlarına kapattık 😂 soğuktan Burdur güneş altında dolaşsan Antalya da gölgede dolaşsan Ben Burdurda güneş altında dolaşmayı seçerim daha iyi güneşin altı orada gölgesinden daha iyi ya canım burdurum Burdura olan sevgim 1 kat daha arttı
Sen bir de Adana'yı gör cehennem gibi oluyor. 🤨 Yol boyu mevsim değişimi ülkemizin gerçeği. Geçen senelerde Adana'dan İzmir'e gittim mesela Temmuzda gece Afyonda soğuktan titredim resmen. Millet ceketle geziyordu Afyon diye bir il yapmışlar yazın bile geceleri kış gibi. Şu an bile geceleri 15 derece civarı. Sanırım o dönem 10 derecenin de altına düşmüştü. 🤔
Orası öyle ben Temmuzmuyfu Ağustos mu Antalya’da 1 hafta kaldım Burdura bir geldik gece otobüs İle bir indim otobüsten antlaya yaz Temmuz Burdur Ocak Şubat ayı gibi 😂 2 gün zor alıştık soğuğuna 😂 1 hafta Antalya ya alıştım döndüm buz gibi Antakya’dan gelenler zaten tir tir titriyor kış ayı Burdurda
Ben gelişmemişti seçiyorum en basit tavuk döner 20₺ gelişse 100tl 😂 Mesela antlaha bi yerden bir yer arasam hem kalabalık hem de aşırı büyük aradığınızı bulamıyoruz ararken dedi bak aynı mahalledeydi gittimiz yer arabada komsutık şimdiye Burdurda olsak biz alacağımızı almıs eve gitmis oturuyorduk dedik ama antlauada trafikteydik aynı dakika da bak burdurds olsak eve gitmiştik ama antlayada trafikte dolaşıyorduk
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Antalya havası daha nemli ve farklı bir sıcağı olur. Adana, Antalya gibi bölgelerin sıcağı adamın aklını alır yanağından öpim.
Maraş biraz daha doğuya yakın Akdeniz'in bitiminde nem oranı uçuk kaçık değil sıcağı bir tık daha yaşanabilir durumda.
Ben burdurdayım Antalya’ya eskiden her yil giderdik ama 2019 dan beri gitmemiştim geçen gittim arabanın camları açık iceri kaynamış su buharı gibi sıcak rüzgar geliyor resmen kaynarmış su buharı gibi
Burdur 100 kö mesafesi var gittim yer konum attım eve gidince baktım 125 km ev ile Antalya’ Murat paşa
Neyse bu kadar fark eder mi hacı
orada gölgede bak akşam üstü 4-5 gibi gölgede duruyoruz güneş yok sıcak sıcak esiyor masalar ateş atıyor
Dönüyoruz burdura burdurun köylerine yaklaşırken arabanın camlarına kapattık 😂 soğuktan Burdur güneş altında dolaşsan
Antalya da gölgede dolaşsan
Ben Burdurda güneş altında dolaşmayı seçerim daha iyi güneşin altı orada gölgesinden daha iyi ya canım burdurum Burdura olan sevgim 1 kat daha arttı
Sen bir de Adana'yı gör cehennem gibi oluyor. 🤨 Yol boyu mevsim değişimi ülkemizin gerçeği. Geçen senelerde Adana'dan İzmir'e gittim mesela Temmuzda gece Afyonda soğuktan titredim resmen. Millet ceketle geziyordu Afyon diye bir il yapmışlar yazın bile geceleri kış gibi. Şu an bile geceleri 15 derece civarı. Sanırım o dönem 10 derecenin de altına düşmüştü. 🤔
Orası öyle ben Temmuzmuyfu Ağustos mu Antalya’da 1 hafta kaldım Burdura bir geldik gece otobüs İle bir indim otobüsten antlaya yaz Temmuz Burdur Ocak Şubat ayı gibi 😂 2 gün zor alıştık soğuğuna 😂 1 hafta Antalya ya alıştım döndüm buz gibi Antakya’dan gelenler zaten tir tir titriyor kış ayı Burdurda
Çok farklı Antalya nemli tabi ki
Sen hangisine seçersin
Ben Antalyadayim zaten
Ben burdurdayım Burdura seçerim orada yaşanmaz oranın o sıcsk havası inanı hasta eder ciğerlere kaybamks su buharı gibi hava çekmek cok aşırı sıcak ya
Ama işte deniz var ben denizsiz yasayamadigim için burdur birde gelişmemiş ya ama bucak güzel
Ben gelişmemişti seçiyorum en basit tavuk döner 20₺ gelişse 100tl 😂
Mesela antlaha bi yerden bir yer arasam hem kalabalık hem de aşırı büyük aradığınızı bulamıyoruz ararken dedi bak aynı mahalledeydi gittimiz yer arabada komsutık şimdiye Burdurda olsak biz alacağımızı almıs eve gitmis oturuyorduk dedik ama antlauada trafikteydik aynı dakika da bak burdurds olsak eve gitmiştik ama antlayada trafikte dolaşıyorduk
Yani biz alışık olduğumuz için saydiklariniz fazla göze batmıyor
Anladım size kolay gelsin