Bu Dünya da hep iyiler kaybetmek zorunda mı?

Çevreme bakıyorum da bazen kim böyle itlik çakallık peşine koşuyorsa hep onlar önde oluyor hayatın her alanın da her olay da iyi insanlar neden bu kadar ezilip hor görülüyor bazen kimseye haber vermeden ıssız bir yere çekip gitmek istiyorum sıkıldım bu zalimlerin arasında mücadele vermekten
Bu Dünya da hep iyiler kaybetmek zorunda mı?
Cevapla