tek cocuk olmak ve akrabaglarının olmaması kuzen teyze gıbı ılerıde yalnız kalacagı anlamına mı gelır sızce
sonucta sevgılı koca arkadas gecıcı seyler anne baba da ılerıde olmaya bılır

tek cocuk olmak ve akrabaglarının olmaması kuzen teyze gıbı ılerıde yalnız kalacagı anlamına mı gelır sızce
sonucta sevgılı koca arkadas gecıcı seyler anne baba da ılerıde olmaya bılır

Tek çocuk olmak, yalnızlıkla eşitlenemez. Yalnızlık, bir kişinin yalnız hissettiği veya sosyal bağlantılarından yoksun olduğu bir durumu ifade ederken, tek çocuk olmak sadece kardeşleri olmayan bir çocuğun durumunu açıklar. Tek çocuklar, kardeşleri olmayan çocuklardır ve ailede tek başlarına büyürler. Ancak bu, otomatik olarak yalnız oldukları anlamına gelmez. Tek çocuklar da arkadaşları, kuzenleri, akrabaları ve diğer sosyal çevreleriyle iletişim kurabilir ve ilişkiler geliştirebilirler. Yalnızlık, kişinin içinde bulunduğu duygusal durum ve sosyal bağlantılarla ilgilidir. Yalnızlık hissi, birden fazla kardeşi olan bir çocukta da görülebilirken, tek çocuklar da yakın arkadaşlıklar ve sosyal etkinliklerle dolu bir sosyal çevreye sahip olabilirler. her bireyin sosyal ihtiyaçları ve tercihleri farklıdır. Bazı insanlar daha fazla sosyal etkileşim isterken, diğerleri daha az sosyal etkileşimle mutlu olabilirler. Önemli olan, her bireyin ihtiyaçlarına ve isteklerine saygı duymak ve kendi mutluluğunu sağlamak için uygun sosyal bağlantıları kurmak ve sürdürmektir.
bir tek çocuk ve kuzeni vs kimsesi olmayan olarak yazıyorum evet yalnızlık. anne babana bakarken de ev işleri yaparken de kendin hasta mutsuz vs olunca da her zaman yalnızsın ve bunla mücadele etmek çok zor ama evde odanda filan özgürsüz eşyalarına karışan bölüşen yok bu bakımdan da avantaj
Cevap
5Cevap
Hayır yalnızlık değil
ılerıde tek kalırsın bence arkadaslar gecıcı
daha az ıhtımal yalnız kalman
dusunsene kardesınle arkadas gıbısınn bırlıkte gezer eglenırsınız
Tek çocuk olan da memnun değil, olmayan da. Ben anlamadım bu işi.
İki olmalı diye düşünüyordum hatta iki yaş ara ile ama artık zor.
5 kardeş olmak da sıkıntılı tabi ama tek olmayi bi deneyimlemek lazım
Yalnızlık tabikide bende tek çocuğum ikizim veya 2 yaş küçük veya benden büyük bir kardeşim olmasını çok isterdim
Tek olmak hiç iyi değil kardeş candir
Evet öyle
tek cocuk musuunuz kı
Bence 2 olmalı
Evet bence öyle
Öyle gibi
Noooo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?