Güncellemeler
+1 yıl
Gncelllllll
Cidden çok kötü burdan bile kimse yazmıyor. Değer verilen bir site önerin var mı kıymetli dostum. ?
27 yıllık kadrolu yalnızım, artık çok zor gelmiyor. Kendi başıma konserlere, festivallere, tiyatroya, yurt dışı gezisine, tatile gidip keyif alabiliyorum. Zamanla alışırsın eğer yeni isen yalnızlar kadrosunda :D
Sosyalleşmek güzel bir şey ama olmuyorsa yalnızlıkla en azından şu an için barışıp, yalnız başınıza bir şeylerle meşgul olabilirsiniz. Örneğin yabancı dil öğrenebilirsiniz gibi.
Cevap
3Cevap
Maalesef bende doğduğumdan beri yalnızım
Buralara niye ümit bağlıyorsun ki
🙂🙂 itiraf gibi itiraf.
Ne oldu ki
yalnizligu cok severim
Hangisini
Kendi başına takıl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?