Gerçekten ciddi kiloları olan insanlara karşı diğer insanların çok güzelsin tarzı yorumları aşırı sahte gelmiyor mu?

Yüz olarak değil baya obez olan bi insana fiziğin çok güzel yorumları bana çok samimiyetsiz geliyor ve bu sağlıksız şeyin normalleştirilmesi dahada kötü. Ben eleştirin yerden yere vurun demiyorum ama bu kadarda samimiyetsiz olunması itici

Güncellemeler
+1 yıl
Değilim arkadaşlar
Güncellemeler
+1 yıl
Kilolu değilim arkadaşlar
Gerçekten ciddi kiloları olan insanlara karşı diğer insanların çok güzelsin tarzı yorumları aşırı sahte gelmiyor mu?
Cevapla