Öteki tarafın varlığına dair şüphem var diye kendimi boşlukta hissediyorum ne önerirsiniz?

Ölünce yok olup gitmek bana garip geliyor işte bari yeni bi bedende dünyaya gelmek diye bişey olsa, mümkün değil bana göre ebedi uyumak, saatlerle uyursun uyursun sonunda da uyanırsın ya, bu da onun gibi bir şey olmalı bence bi gün uyanırız

Not: inancım da yok, ne müslüman, ne ateist, hiç bir şey...

Öteki tarafın varlığına dair şüphem var diye kendimi boşlukta hissediyorum ne önerirsiniz?
Cevapla