Ev kiralarının uçtuğu her şeyin zamlandığı şu dönemde eşinizin ailesi ile birlikte yaşar mısınız?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ev kiralarının uçtuğu her şeyin zamlandığı şu dönemde eşinizin ailesi ile birlikte yaşar mısınız?
Hayır, kocamla özel anlar yaşamadıktan sonra , ona supriz ler yapamadiktan sonra, niye evleneyimki, insan eti ağır olur ne kadar iyi olsada, anlasmazlik elbette olur aynı evde, anne kız anlaşamıyor baba oğul anlaşamıyor yeri geliyor,
Cevap
20Cevap
Evet tabi ki de paylaşırım ben eşimi her zaman seviyorum zaten ailesini de kendi ailem olarak görürdüm
Bunun ekonomiyle alakası yok
Şuanda eskisi gibi beraber yaşicak çocuk büyük ilişkisinin pek kalmadığını düşünüyirum
Bir erkek olarak böyle bir şeyi evli olsam eşimle birlikte kendi ailemin evinde yaşamak istemezdim rahat edemezdim hiçbir şekilde
Aynen öyle tabi ki
Rahat edilmez , Evet.
Rahat edemem için bir çok sebebi var ailenin yanında eşine en basiti doyasıya sarılalamamak düşün yani diğer şeyler var o yüzden en iyisi herkesin kendi evi kendi kapısı olması lazım
büyük konuşmıyım paylaşamam. ben de çalışıcam küçük de olsa ayrı evimiz olsun isterim. sağlıklı bulmuyorum aileyle yaşamayı
Eşimle zor anlaşıyoruz bi de ailesiyle sürekli bir arada olmak tez elden mezarımı kazın içine gireyim daha iyi
İyi ve anlaşabileceğim insanlar olursa kabul ederim 🙂 lakin kötü kişiliğe sahip olurlarsa eğer tüm maaşımı kiraya veriririm sorun değil 😅
Kendin ayrı eve çık. Yanında başkalarını ne yapacan ki. Gerek yok. Baş Ağrısı olur Senin için.
Kiracı değilim. Fakat iyi maaş almama rağmen kiracı olup, ev kirası bile ödeyemezdim. Onun için bu saatten sonra seçme şansımız yok.
Ben paylaşırım nolcak kaynna damat anlaşır ya kadınlar beter. gelin kaynana.
Evlenmemek daha mantıklı geliyor. Ev ev üstüne olmaz.
çocuk düşünen biriyseniz aile evinde nasıl yaşıycaksınız cümbür cemaat
🤣🤣🤣🤣🤣Kendi sözlerinle kendini ele verdin. Çocuk düşünen diyorsun. Aile ile yaşamak zorunda öyleleri. Amma düşünce Çok farkli ise Aile vs. Siklemez Zati. Kendi uzar gider. Başka Yerlere.
Büyük konuşmayayım ama kesinlikle istemediğim bir şey.
Mümkün değil ben özel alana önem veren biriyim bide evde insan fazlalığı istemem
Hastalık, elden ayaktan düşme olmadığı sürece aile ile yaşamam mümkün değil
Ek iş yaparım uyumam ginede o udubet cadiyla oturmam
Ahaha tanisiyorsun yani kayinvalide ile
Ben de senin kayinvaliden ile senin tanışıp tanismadigini sordum. Kadın sende nasıl bir travma oluşturmuşsa artık 😀
İşin zor desene
19 yaşında evli misin gerçekten? 😳
Camii de Yat.
@denizayse_54 girişte musalla taşı var bir yastık
Ben istemezdim çünkü evlilik için pek sağlıklı bir durum değil. Ev de var zaten birlikte yaşamaya gerek kalmaz.
Eşimle ayrı evde olmak isterim her zaman
#Hükümdar
Duruma göre evlendiğim zaman eşimle bile aynı yatakta yatmaya bilirim 👍 cinsellik konusunda iyiyim cinsellik süresince zaten yeteri kadar yakinlasiyoruz ben tek başıma yatmaya alıştım yanımda birini istemiyorum.
Lan ne alaka cinseliğe bağladın
@Bunalmaktanbunaldım lan canım eşimle bile aynı yatakta yatmayacaksam eşimin ailesiyle niye aynı evde yaşayım? Kafan basmıyor mu?
Bu bekar halimle bile bazen kendi ailemden yalniz kalmak istiyorum. Evlensem kendi ailemle bile beraber yasamak istemem. Evli evine koylu koyune...
İnsanın evi kendi kişisel alanıdır. kimseyle paylaşmam
merhaba evet hayat sartlari gun gectikce kotulesiyor fakat ev ev ustune olmaz onin icin bu cevapi sectim...
Kadınlar sevmiyor ama erkeklerin %50 si yaşar. Sonuçta para daha önemli. Bedel ödemek gerek.
Ev ev üstüne olmuyor
Paylaşmam.
Yaşamam kendi aileme katlanamıyorum.
Çok Doğru.
Ben isterik ama karakterleri iyise
Adil olsun bizim aile de gelsin madem :D
hayır ben paylaşmam.
Ekonomi bize pek etki etmiyor.
@emrexxx38 😂 teşekkür ederim ama kendim kullanmayı tercih ediyorum.
Tabiki paylaşmamak lazim rahat olunmuyor
Iyyy hayır
Neden öyle iyy dedin?
Gerekirse aç susuz kalacak her şey maddiyat değil
Hayır
Hayır tabiki de
Hayır 😂
asla
hayır yaşamam.
Evet yaşarım
Neden olmasın ki
Adla
Mecbur kalırsan yapacak hiçbir şey yok
Gerek yok evim var
Noooooöooo
İstemem ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?