Evlenmek, kimsenin sorumluluğunu almak istemiyorum. Herkes evlenmek zorunda mı?

Evlenmek istemiyorum. Hemşireyim, kimsenin sorumluluğunu almak istemiyorum. Herkes evlenmek zorunda mı? Evlenmek istemiyorum. Hayatım boyunca birilerine bakmak istemiyorum. Kocaya, çocuğa , kocanın ailesine bakmak istemiyorum. Çevremde mutsuz evlileri görünce ben de evlilikten soğudum. Başa bela. Bütün hayatım boyunca kocaya, çocuğa , akrabalara bakamam. Hep veren olmak istemiyorum.

Kendimden vazgeçecek ve birilerinin sorumluluğunu alacak birisi değilim.

Sevgilim var , ihtiyaçlarımı karşılıyorum. Bundan önceki erkek arkadaşlarımdan evlilikten dolayı ayrılmıştım. Birbirimizi seviyoruz birbirimizin hayatındayız evliliğe ne gerek var ki. Kimsenin ailesini hayatıma sokmak istemiyorum. İşten yorgun argın gel yemek yap ailesini misafir et bana göre değil bunlar

Bekarlık mutluluk ☺
Bekarlık mutluluk ☺
Evlenmek, kimsenin sorumluluğunu almak istemiyorum. Herkes evlenmek zorunda mı?
Cevapla