Tanımadığım birinden hoşlanıyorum ne yapabilirim?

Fotoğraf çekinmeye gittim arkadaşımla beraber. Fotoğrafçı arkadaşımı içeri almadı. Çocuk benle ayak üstü flört etti, çok da yakışıklıydı. Ben de hoşlandım. Sürekli güzelsin falan deyip duruyordu. 2 fotoğraf çekeceği yere 10-15 tane çektirdi. Çıkarken de sürekli gülüyordu, göz kırpıyodu falan. Şimdi 3 gün sonra fotoğraflarımı almaya gideceğim.

Onunla nasıl arkadaş olabilirim?

Lütfen düzgün cevap verin.
Güncellemeler
+1 yıl
Gülmek dışında ne yapabilirim?

Bana face adresini veya telefonunu vermesini istiyorum ama lank diye de söylemek olmaz. Fotoğrafları aldıktan sonra bir daha görüşmemiz imkansız bu son görüşmeyide iyi değerlendirmek istiyorum, ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Çocuk beni faceden ekledi şimdi konuşuyoruz cevap veren herkese teşekkür ederriimm :)
Tanımadığım birinden hoşlanıyorum ne yapabilirim?
Cevapla