Pazartesi günü daha önce hiç tanımadığım bir iş ortamındaki bireylerle bir yemek olacak. Onlarla kaynaşmak için nasıl davranmalıyım
bu arada ortamdaki herkes birbirini tanıyor ve çoğu doktor
Pazartesi günü daha önce hiç tanımadığım bir iş ortamındaki bireylerle bir yemek olacak. Onlarla kaynaşmak için nasıl davranmalıyım
bu arada ortamdaki herkes birbirini tanıyor ve çoğu doktor
Yeni bir ortama girdiğinizde, kendinizi tanıtmak için cesaretli olun. İlk adımı atarak diğer insanlarla iletişime geçebilir ve yeni ilişkiler kurabilirsiniz. Gülümsemek, başkalarıyla iletişime geçmeyi kolaylaştırır ve samimi bir izlenim bırakır. Gülümseme, olumlu ve dostça bir yaklaşımı ifade eder. Göz teması, insanlar arasında bir bağ kurmayı kolaylaştırır. Göz teması kurmak, karşıdaki kişiye dikkatinizi verdiğinizi ve onunla gerçekten ilgilendiğinizi gösterir. Kendinizi daha rahat hissettiğiniz ve ilgi duyduğunuz konulardan bahsederek sohbeti başlatın. Ortak ilgi alanları, konuşmanın akışını ve etkileşimi kolaylaştırabilir. İlgilendiğiniz konuşmalara aktif olarak katılın ve diğer insanları dinleyin. Karşınızdaki kişinin söylediklerine gerçek ilgi göstermek, samimi bir iletişim kurmanıza yardımcı olur. Olumlu bir tutum sergilemek ve esprili olmak, insanlar arasında daha rahat ve pozitif bir ortam yaratır. :)
Onlarla ilgilendiğin konular hakkında konuşabilirsin, ortak noktalar bulmanı kolaylaştırabilir bu. Ayrıca onlarla ilgili sorular sormak da daha sosyal görünmeni sağlayabilir. İyi şanslar 🙂💫
teşekkürler bu arada mesajım sana ulaşmadı mı
Rica ederim hangi mesajın
Hiç dikkatli değilsin kutuna bak sjsjsj
Teşekkür ederimm
Rica ederimm
Bana kalırsa sadece gerekli yerlerde konuşmaya özen göstermelisin. Sana bir soru yöneltildiğinde veya fikrine uymayan konuşmalar geçtiğinde o zaman konuşmalısın. Özellikle her lafa atlamamanı rica ediyorum 😅 alçak ses tonu ve sakin bir dille konuş 🙂
İlk başta kendini tanıtırsın ve çok kişisiniz, sohbete dahil olacak konular açılır illa ki gerilmene hiç gerek yok 😚😚
Çok korkuyorum sjsjjs aslında amacım sosyalleşmek ama bazı ortamlara girince kolay arkadaş edinemiyorum bu ortam da umarım öyle olmaz
Yaşları 26-35 arasında değişen insan topluluğu ve uzun zamandır hepsi bir arada yaklaşık 3-4 yıllık arkadaşlar arasında ne sohbet edebilirim ki
Sjsjsj rica ederim
Sorun değil kelebebek :)
Fazlaca idman yaptım odamdaki boy aynasında artık hazırım sjsjjsjs
sjsjsjjsj
Cevap
1Cevap
Çok konuş ama boş konuşma
Ne konuşacağımı bilmiyorum hobilerden bahsetsem mi
Olabilir. Heyecan yapma ama saçmalarsın yoksa kendine güven özgüvenli ol
Daha özgüvenli olmak için ne yapmalıyım
Normal davran kontrollü ol ve izle önce
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?