Neden güzel olmayan kızın peşinden bütün okul koşar?

Okula bi kız var 155 falan boyu öyle ahım şahım wow dedirten bi güzelliği de yok tamam yüz hatları falan biraz düzgün ama kız sıradan yani bi tek dudakları iyi başka numarası yok. Okulda herkes kızdan hoşlanıyo sınıfta en az 8 erkek. Neden sıradan hatta vasat bi kıza yazıyolar bu kadar?
Neden güzel olmayan kızın peşinden bütün okul koşar?
Cevapla