AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bilemiyorum benim kardeşim benden uzun değil sjsjsb
xper seviyem dusuk bu sebepten dolayi mesaj atamiyorum
Bende de öyle buradan devam edebiliriz. En son dalga geçiyor demiştin ne tür dalgalar merak ettim de
ilk baslardaydi yani daha cok cuce, ne biliyim bazen abi yerine salih demesi gibi
sende de buna benzer bir durum mu var?
Bende olmadı kardeşim olmadığı için 😀 Sonra aranızda konuşunca bitti mi dalgalar
yani biraz daha alistik birbirimize yani o ilk sok dalgasi gecti gibi. ama bu seferde abisi gibi gormuyor sanirim
belki kardesi gibi
peki ya senin boyun kac?
Benim boyum da 175 çok uzun sayılmaz. Cidden seni kardeşi olarak mı görüyor? Ve sen abla olarak görüyor musun
bir dugunumuz vardi, o zaman suslenmisti ve topuklu giyinmisti. 8-9cm zaten 5 cm boy farki vardi. aradaki boy farki korkunctu. o zaman abla gibi hissetmistim
Sen gitmeden önce 163 civarı idi değil mi? Yüksek ihtimalle ergenlikte ki uzama var yanlış bilmiyorsam. Hala uzayabilir 2 ayda 2 3 cm daha uzamış
jimnastik falan yapiyor o yuzden sanirim
zaten boyla degil buyumus gercekten yani. bazen bakinca onun nasil buyudugunu anlayamiyorum. sadece bedenen degil zihin olarakta
Jimnastik yapıyorsa hala uzar bence. Ama sende uzayabilirsin spor yaparsan en azından çok kısa kalmazsın diye düşünüyorum. O uzarken durmak da kötü
zaten basladim ama bende gelisme yok :)
Olgunlaşmış diyorsun yani kısaca. Spor etki gösterir bence gene de ya uğraşmaya devam etmek lazım. Senin yerinde olsam cidden kötü hissederdim benden 5 6 yaş küçük kardeşimin 5 cm uzun olmasından dolayı
evet hele o dugunde gercekten cok kiskanmistim kotu hissetmistim
Peki bu konuyu oturup hiç yüzyüze konuştunuz mu
evet o da fark etmis bende ki degisimi yani ona yaklasimimi ondan kacisimi. sonrasinda minik minik sakalar yapti iste komik uzun kiz resimleri falan atti. sonrasinda cok uzerime gelmedi.
bir de ilginc olan guclenmiste beni bilek guresinde yenebiliyor. beni cok rahat kaldirabiliyor. bazen onun daha buyuk oldugu kanisi olusuyor bu sebepten dolayi
Biraz fazla soru soruyorum merakımdan kusura bakma 😁 Komik uzun kız resimleri neymiş ya değişikmiş. İlk karşılaştığında ne hissettin.
Güçlenmesi ve seni yenmesi garipmiş. Uzaması tamam da güçlenmesi nasıl oluyor anlamadım
ya sey aslinda animeler falan
taller sister anime yaz googleda bir suru var
ilk kapisini actim yatakta uzanmis kitap okuyordu. kulaklik takiligi oldugu icin duymadi. bi an bakinca zaten bir farklilik vardi. anlam veremedim. uzun sure gormedim ondandir diye dusundum. sonra beni gorunce zipladi yataktan sarilmak icin yataktan indi ve benden uzundu. ilk terlik falan vardir diye dusundum degilmis.
cok utandim bi anda sarilmadan gitmek istedim. ama kardesim sonucta. ozeldim seni abi dedi sarildik. sonra birakinca cok uzamissin dedim. evet dedi senin bu kadar kisa oldugunu bilmiyordum gibi bir sey dedi o zaman daha cok utandim
İkiniz de şaşırdınız galiba. Bu arada tavsiye için sağol :D Sonra karşılaştırdınız boylarınızı yanlış hatırlamıyorsam şimdi ondan daha uzundur kardeşi
tam o sirada annem tuananin odasina geldi. ikimizi yan yana gorunce sasirdi yani benden uzun olacagini o da bilemedi.
yani tuana bir kac ay once benden kisaydi, ben unideyken gorusemedik yani onun icin uzun abiydim. gorusunce oyle olmadigini anladi sasirmistir. ama gururunu gorebiliyordum yani beni ezikleme gibi degil kendine guven gelmisti
Hmm anladım garip olmuş ikiniz içinde.
bu arada kiz kardes degil erkek kardes olsa bu kadar ezik hissetmezdim sanirim
bu arada istedigin sorulari sorabilirsin sorun degil
Erkek kardeş olsa daha normal olurdu
yani sonucta 170ten uzun olmasi normal olurdu ama kiz kardes olunca bilmiyorum. biraz onur kirici
Senden güçlü mü şuanda bu arada. Yani genel olarak
yani bir kac hafta once bilek guresini yendi bilmiyorum. ama sanirim evet. yani bilmiyorum gucsuzlukte biraz onur kirici oluyor
Kız kardeş olunca kızlar erkeklerden genel olarak daha kısa olduğu için garip oluyor. Eskiden uzun muydu kardeşin peki bir anda mı uzadu
yani yaslarina gore bence normalde bence biraz sporun etkisi
O yaşta 160 olanda var sporun çok etkisi var bence. İlerde voleybolcu olmak isterse güzel avantaj aslında
olabilir sanirim voleybolu seviyor ama profesyonel yapabilir mi bilmiyorum. peki sen kac yasindasin
Bende 18 yaşındayım. Benden 4 yaş küçük kızla aynı hatta biraz daha kısa olmaz (174 173 falanım) çok garip ya. d genetik var bence birazda
ama yakin boyda olan arkadaslari var 170 171 civari
Onlarda uzunmuş baya. Bi erkekler kısa
evet sanirim topukluyu 18. yy daki gibi bizler giyecegiz
Akraba olarak başka uzun olan var mı veya kısa
dayilarim uzun sanirim kiz olan diger kuzenlerimde beni gecicek :(
Onların yaşı ve boyu kaç
boyu sanirim 155ten fazla 12 yasinda digeri kucuk 9 yasinda
12 yaşında olan çok uzun değilmiş genede. Ailede kısa olan var mı belki ona çekmişsindir
bilmem ama ben kisayim yani kiz kardesim bile benden uzun
Bile derken ne demek istediğini tam anlamadım. Bu arada taller sister anime yazdım çıkmadı örnek verebilir misin
google images kismindaki ilk resim mesela. kiz kardes erkek kardesin arkasindan sarilip onu kollarinin arasini aliyor onu attiktan sonra surekli yapiyordu biraz sinir bozucuydu ama bir yandan guven duygusuda veriyordu zaten beni surekli farkli duygulara yitende bu. ben kardesimi korumam gerek degil mi? ama nasil zaten uzun zaten guclu o mu beni korumali yoksa?
bile derken yani ailedeki benden kucuk birey bile uzun benden
Cidden sinir bozucu durum empati yapması zor. Örnek için sağol. Peki sadece boyu mu uzun yoksa diğer şeylerde mi (kilo ayak numarası ) falan da mı büyümüş
53 kilo sanirim oyle demisti. ayak numarasi 37-38 diye biliyorum ben 72 kiloyum ayakkabim 41
Hmm anladım ama şeyi merak ettim 53 kilo çok az gelmiyor mu 72 kilo ideal bence sana göre.
bilmem bence o kadar sıska gibi durmuyor. bence cok ideal
link paylasilmiyor ama gorsellerde 175cm 53kg diye aratirsan aslinda cok sıska olmadigini gorebilirsin
Nebileyim duyunca bana biraz fazla zayıf geldi. Güzel sohbetti teşekkürler
bmanoktamoda/ru/471-anastasia
noktayi silip "." koyarsan gorebilirsin
sanirim sorularin bitti
ben tesekkur ederim beni dinledigin icin
Selam merakımdan soruyorum gelişen bir olay oldu mu?
selam nasil bir olay?
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!