Babam kazandığım okula göndermiyor onu Cimer e şikayet etsem ona haksızlık mı yapmış olurum detaya bakar mısınız?

Babam öğretmenlik altı kazanırsan okutmam seni dedi. Gücüm yetmedi çokta çalışmadım açıkçası. Tekrar çalışma yine evde yapamam tanıyorum kendimi. Üniversite de çalışacağım sınava geçiş yapacağım başka bölüme. İstanbul da oturuyorum burası tutmuyor tüm akrabalarımı araya soktum babam yine de anlamıyor okutmam orayı kazanamazsa gidemez şehir dışına kız çocuğu o diyor. Cimer e şikayet etsem babama haksızlık mı yapmış olurum? Daha suratıma bakmaz orası kesin ama.
Babam kazandığım okula göndermiyor onu Cimer e şikayet etsem ona haksızlık mı yapmış olurum detaya bakar mısınız?
Cevapla