Otelde rezil olduk, şimdi artık nasıl tepki vermeliyim?

Benim ablamın kötü bir huyu var, açık büfeden fazla ürün alıp sonra çantasına atıyor. Yani paketli tereyağlar, sürmelik paket çikolata, paket reçel, meyve, vs vs... kimse görmüyor sanıyor bazen abartıyor da. Çok söyledim yapma diye ama dinlemiyor. Ben de pek karışmıyordum. Hayır aldiğı şeyleri yemiyoruz bile paket sürülen çikolata reçel sevmem ben yemem o da pek yemez. Ama alıyor bol bol.

Bugün otel yetkilisi geldi yanımıza bizim otel rezervasyon ücretimize %20 zam yaptıklarini söylediler. Yani fazla para istiyorlar. Biz itiraz ettik ama yok diyorlar herşeyin maliyeti artti sizin ablanizin sabah aldiği 10 paket çikolata bile dünya kadar maliyet dediler. Ben şok oldum rezil oldum. Ablamın açık büfeden fazla fazla alıp çantaya attiği herşeyi görmüşler yani. Bişey diyemedim. Ya %20 fazla ücret ödeyin ya da çıkın diyorlar. Diğer yerler de pahali, ucuz olanlar plaja çok uzak.

Siz olsanız ne tepki verirsiniz bu durumda?

Güncellemeler
+1 yıl
Siz bu durumu yaşasaydınız nasıl davranırdınız?
Otelde rezil olduk, şimdi artık nasıl tepki vermeliyim?
Cevapla