Benim ablamın kötü bir huyu var, açık büfeden fazla ürün alıp sonra çantasına atıyor. Yani paketli tereyağlar, sürmelik paket çikolata, paket reçel, meyve, vs vs... kimse görmüyor sanıyor bazen abartıyor da. Çok söyledim yapma diye ama dinlemiyor. Ben de pek karışmıyordum. Hayır aldiğı şeyleri yemiyoruz bile paket sürülen çikolata reçel sevmem ben yemem o da pek yemez. Ama alıyor bol bol.
Bugün otel yetkilisi geldi yanımıza bizim otel rezervasyon ücretimize %20 zam yaptıklarini söylediler. Yani fazla para istiyorlar. Biz itiraz ettik ama yok diyorlar herşeyin maliyeti artti sizin ablanizin sabah aldiği 10 paket çikolata bile dünya kadar maliyet dediler. Ben şok oldum rezil oldum. Ablamın açık büfeden fazla fazla alıp çantaya attiği herşeyi görmüşler yani. Bişey diyemedim. Ya %20 fazla ücret ödeyin ya da çıkın diyorlar. Diğer yerler de pahali, ucuz olanlar plaja çok uzak.
Siz olsanız ne tepki verirsiniz bu durumda?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer