arkadaslar bi uygulamada saklamak icin nu de resimleri koymustum 2 sinin ben oldugu kesin digerleri mechul ve en yakin arkadasim bunlari görmüs. Ki kendisi caktirmamaya calisiyor su an ama cok utaniyorum ya. Cidden asiri utaniyorum asiri.
Aslinda uygulama gizli hesap kim oldugumu kimse goremiyor ama uygulamada bug var onun eski resmini behendigim icin yeni actigim hesap onun bildirimine girmis ki uygulmada milleti trolluyorduk sadece.
Asiri derecede utaniyorum ya en yakin arkadasim cok iyi bi cocuk
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
cok kotu ben olsam iletisimi keserdm herhalde utanctan
Kendisi caktirmamaya calisiyor olayi
Olmamis gibi davraniyor 2si benim bu kesin
Diğerleri meçhulumsu allah belami versin ya niye gidip boktan bi uygulamaya koyarsin
bos ver konuyu acma o da acmaz sanırım
Aynen asla acmaz
Ben de onun en iyi arkadasayim o böyle bir sey yapsaydi ben de gormemezlikten gelirdim ki uygulamada zaten milleti trolleyoruz sadece ama neyse cok kotu hissettim ya
simdi aklim basima geldi korkutorum fotolari atar aileme falan diye cunku numaram var bulabilir beni ama yapmadi yapacak bi tip değil
bilmiyorum yapmaz umarım
1.5 gundur ne konu acti ne bir sey yapti. 1 hafta bir seu olmazsa daha hic olmaz di mi?
Evet fena rezil olmuşsun. Ben olsam iletişimi bile keserdim.
Olm ya kendisi hic olmamis gibi davraniyor caktirmiyor ama cok utaniyorum ya
E kanka afedersin görmedigi yerin kalmamış sen nasil yuzune bakıyorsun.
Asla acmaz konuyu
Ben de onun en iyi arkadasayim o böyle bir sey yapsaydi ben de gormemezlikten gelirdim ki uygulamada zaten milleti trolleyoruz sadece ama neyse cok kotu hissettim ya
Artık arkadaş olduğunuzu sanmıyorum etkilenmiş olabilir
Kendisi cok iyi bi cocuk hic sapkinligi falan olmadi simdi de hic olmamis gibi davraniyor
Ya en yakin arkadasimdi pf
Gördüğüne nereden eminsin
ya konu hic acilmazsa unut bos ver arkadaşlığınız iyiyse devam edin olmamis gibi
Yanlis yere yazmisim pardon
@ncwpnfpbwlncw hic acmiyor konuyu acmayacak zaten ama ben gördügünü anladim
Bir de hesab yeni hesap kimin oldugu belli değil ama birisi onun profilini begenmis hesabi silip ayni telefondan girince uygulamadan bug olmus o bildirimlerden görmüs iste yeni hesabi koskoca uygulamada hesabimi bi o gördü ya
Allah benim belami versin ya hshshsd
valla cok kotu durum kfkcnndnfb
@ncwpnfpbwlncw ya kendisi hic durumu söylemeyecek belli etmeyecek hani cok anlayisli birisi en iyi arkadasim ama
Olmamis gibi davranmam lazim cidden asiri utandim ya su an bu olayi fark edeli 1 gun olmus cocuk 1 gundur hala normal konusuyor benle
Neden bi uygulamaya çıplak resimlerini koydun onu da anlamadım amaç neydi tam olarak o uygulamadı fotoprafların ta yurtdışına bile gitmiştir sil bence
Hesap gizli benden baska kimse göremiyor
Ama iste bug kalmis uygulamada
Ben eski hesabimdan onun profilini begendigim icin yeni hesabi da gördü
simdi aklim basima geldi korkutorum fotolari atar aileme falan diye cunku numaram var bulabilir beni ama yapmadi yapacak bi tip değil
Güvenme o kadar da :/ ama sil oradaki fotolarını da ss aldıysa yapacak bir şey yok
Aslında var telefonunu iste galeriye gir sil fotolarını
Ekran resmi aldigini sanmiyorum
O zaman sil fotoları ne bekliyon anlamadım ki? Daha çok bakıp 31 çeksin diye mi beklwtiyorsun
Ben sildim
Onda yoktur diye dusunugorum
Anladım tamam çok kafaya takma bence bi daha da bu tarz şeyler yazmazsın olur biter sen de haberin yokmuş gibi davran
bir şey olmaz :D utanma az nude satın almadık takma :D
Ya en yakin arkadasimdi pf
Kendisi cok iyi bi cocuk hic sapkinligi falan olmadi simdi de hic olmamis gibi davraniyor
ya ben kardeş gibi gördüğüm kızın nudlarını gördum guzelmı manıte atacam dedı takma :D
sorun değil :D dedım ya normal güzelmıydı barı
Erkek ise yakında size yol görünüyor
Olm ya kendisi hic olmamis gibi davraniyor caktirmiyor ama cok utaniyorum ya
Kaç resim vardı ki çok mu
5 resim vardi ya 5 6 resim
Hepsi de asiri acik 2 si sadece südyenliydj onlarin hen oldugu belli
Digerlerinde de ellerim gozukuyor ya belki oradan anlamistir ama fena rezil oldum pof
Kendisi hic olmamis gibi davraniyor caktirmiyor ama cok utaniyorum ya
Valla kızlar böyle durumda aşırı önlem alırdı bildiğim ama sen nasıl böyle bir hata yaptın benim gibi yapsana instagram da kendine mesaj olarak gönder resimleri
Bug kalmis iste uygulamada
Instagram falan degil bu basit bi uygulama
Ne bileyim hic aklima gelmedi ya
Neyse
Cocuk hic olmamis gibi davranicak
Tanisma uygulaması
Kendisi hic konuyu caktirmamaya calisiyor
Bir şey diyecektim de neyse vazgeçtim 🤣
De
Hayal ederek bir şey yaptı mı acaba
Ya cidden cok utaniyorum hala ya en yakin arkadasim diyorum
Ev arkadaşı filan değil demi bu
Unv arkadasim
Her gün yüz yüze geldiğin biri değil o zaman
Yok degil ama simdi aklim basima geldi korkutorum fotolari atar aileme falan diye cunku numaram var bulabilir beni ama yapmadi yapacak bi tip değil
Çok büyüttün be bir şey olmaz bence yapacak olan senle bir şey yapmaya kalkar bir şekilde konusunu açarak boşa5ehvam yapıyorsun bence
Bence de evet. Cocuk baya iyi birisi ya. Konutu degismeye calisiyor hic bahsetmedi bile
Bir de ne diycek kızınız yollu oldu hehehe mi diycek. Ne gececek eline
Valla ben olsam vayyy sende de ne fizik varmış hiç bana atmıyorsun böyle resim diyerek bi şekilde yürürdüm tabi nasıl bir fizik onu bilmem
bişey olmaz
Ya kendisi caktirmamaya calisiyor hic acmadi ama ben hep utanicam ya
seni utandırmamak için yapıyor
Aynen asla acmaz konuyu
Ben de onun en iyi arkadasayim o böyle bir sey yapsaydi ben de gormemezlikten gelirdim ki uygulamada zaten milleti trolleyoruz sadece ama neyse cok kotu hissettim ya
simdi aklim basima geldi korkutorum fotolari atar aileme falan diye cunku numaram var bulabilir beni ama yapmadi yapacak bi tip değil
Bende merak ettim
Ya kendisi caktirmamaya calisiyor hic acmadi konuyu ama ben hep utanicam ya
Bişi olmaz erkek miydi
Evet
Kendisi hic konuyu acmamaya calisiyor
İlerde seks yapmak isticek
simdi aklim basima geldi korkutorum fotolari atar aileme falan diye cunku numaram var bulabilir beni ama yapmadi yapacak bi tip değil
Hiç güvenme
1.5 gün oldu bir sey yapmadı
Daha dur sen