6 aylik evliyiz. Esimin ailesi biraz cahil ve gelin tarz roller falan ön planda oldu hep iste gelin hizmet eder gelin söyle olur böyle olur vs. Bende bastan beri tavrimi koydum cunku calisan insanim ve her hafta kv falan gitmek istemedim cubku ilk 2 ay öyle gecti ve Sadece sorun yaratti.
Kayinvalideme gelince, dengesiz biri bir gun asiri suratini asar mesela misafiri geldiginde gelmesem ya da Görumcemle Aram iyi degil onun doldurusuna gelir öyle surat asar. Hep diger iki cocugnuna yemek ekmek pisirir ekmek yapar torunlarina bize geldiginde fazla yapmaz ki yapmasin umrumda degil. Gittigimde saygili olurum okadar. Dogum gunum oldu Hic umursamadi sadece aksam bir mesaj atti. Sonrada heralde esim dedi diye eski pusku biseyler hediye Verdi ki bunu kendi kizina bile almaz, resim assagda.
Tatile gittik bi hafta döndugmizde Yine ayni ertesi gun is basiydi Yine hic öyle yemek ekmek Hic arama falan yok.
Sorum su, yakinda Kendiside geliyor memleketten ve ev hanimi evde yatiyor. Bende biaeyler hazirlamalimiyim Esimin gözune girmek icin? Esimle bir suru sorun yasadim ailesi icin ama esim onlara tavir koymayi bilmiyor. Gururumada yediremiyorum pek oblara hizmet falan. Hic biri kardeslerin benim birseyimi kutlamadilar. Onlarinda geliyor dogum gunleri bende sosysl medyada görup Hic bisey yapmicam. Haksizmiyim?
not. Esimle mutluyum oda benim aileme eksik davraniyo bilemiyo ya da isine gelmiyor öyle ekstra ilgilenmek falan ama görustugundede guleryuz saygi gösteriuo fazlasiyla. Bendd kendisine kac kere dedim sen yapmazsan bende yapmam diye
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Iste bu yuzden evlenmek istemiyorum... sen onlara kotu davraniyorsun onlarda sana
boş ver sen evlenicegin insanla evleniyosun baskadiyla degil. Esimin ailesi hep burnunu sokmak istedi
Onlarla evlenmemi, herseyin altinda hep görumcem cikti vs. Ben Sadece mesafeli durdum Onlarin yaptiklarini yapmadim cunky biliyorum herseyin vakti saati elbette gelir. Benim ne hönsen Kötu davrandigmi dusundunuz?
Evlilik oyle degil iste... sevgililik iki kisi arasinda ama evlilikte sulalesiyle evleniyorsun... yemek bile yapmak istemiyorsun yani onlarda sana yapmiyor gibi gibi bence karsilikli bir kotu davranis var hanginizin hakli oldugu da bir yerde onemsiz... bence olabildigince az gorusun baska yolu yok
Orasi öyle elbette ama en buyuk sorun kendimve, Esimin ailesi bastan beri hep ” biz samimiyiz biz samimiumyiz” diyip her tutlu istedikleri gibi davrananilicrklerini sandilar. Yeni evlendik esim kv ile bile yasamiyodu yalniz kaldim diye aglamalar halbuki her hafta birileri geliyor gidiyor Kendiside. Sonra bana hep surat astilar, görumcem bilerek isteyerek kötu davrandi vs. Bende geri cekildim. Dedigin gibi az görusuyorum
O zaman sallama senin yapabilecegin bir sey yok... gormezden gel kendi kizi varmis zaten o baksin anasina da... kavga da etme ama cirkeflesir ogluda anasini tutar
Yo umursamiyorum zaten. Herkes kendi dusunsun ben daha 1 aylik gelinken biktirdilar kendilerinden. Tabi kimse kendini disardan görmez. Esim annesini tutmuyorda iste cok pasif kaldi cogu sey onun yuzunden ama oda biliyo cirkef ablasi vs bas edemicegni. Bende zaten kv 5 dk uzsllikta oturuyorum ayda 2 kez gidiyirum okadsr. Onuda artik kardesleri gelmedigi gun denk getitmeye calisiyorym
En guzeli... bosuna canini sıkma kayinvalide gorumceyle anlasabilen gelin yok zaten
Haklisiniz kimse kimseui anlamiyor ve nedense evlendigmizde Hic tanimadigmiz insanlar istedikleri gibi davranabiliceklerini saniyolar. En iyisi medafeli durmak fazla samimilikten iyi sonuc görmedim ben. Sizi de bu durumlar korkutmasin
Çok hayatına sokma eşinin ailesini
Yapmadigim icin bu haldeyim zaten. Peki ne dusunuyosunuz? Ben niye enayi gibi o gelince yemek ekmek yapiyim? Esim böyle bisey talep ettiginden degil de
İstemiyorsan yapma yapmak zorunda değilsin sen eşinle evlendin ailesiyle değil
Haklisiniz ben insanlik anlaminda öyle dusundum zaten. Esimin ailesine iyi davrandikca ezebiliceklerini saniyolar oyuzden iyilikten anlamiuolar. Yarin buyuk kardeslerininde dogum gunu gelicek bende ozaman bilerek Hic yazmiicam Onlar gibi :))
Yazma zaten haketmiyorlar çünkü baya leş bir aile. Gördüğüm kadarıyla seninde huzurunu bozuyorlar mümkün mertebe uzak dur
Kesinlikle. Esimde hem anliyo gibi sonrada bakiyorum abi abla vs unutuyor hemen. Haketmiyolar oyuzden geri duruyorum bende
Kankam vaktin varsa ekler misin
Abla bu kadar uzun yazıyı kimse okumaz
haklısın