Yok yanlış anlama lütfen senin için demedim, ben doktora gitmek istiyorum ama bu konu aklımdaydı senin tıbbi sekreter olduğunu görünce sana sormak istedim.
Soruma cevap verdiğin için teşekkürler. Ben de senin soruna cevap vereyim. Bir erkeğin bir kadına bakmasının meslekle pek ilgisi yoktur. doktor tabii ki de sekretere bakabilir.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
niye bakmıyım biz insan değilmiyiz)). doktorum bakarım)
Cidden bakar mıydın? Statü farkı var ama
ben kimseyi statü farkına göre yargılamam
Bi tek bizim ulkede var bu statüye göre insan seçmek mk
Neden bakmayayım?
Karakteri düzgün olduktan sonra
Statü farkı erkek ve ailesi için sıkıntı oluşturabilir diye düşündüm
Ben mühendisim
Karakterini sevdikten sonra ilkokul mezunu ile bile evlenirim
Yeter ki kafa uyuşsun
Her şey diploma değil
Okadar doktor hemşire varken mi
Hemşireden bizim farkımız ne? Hemşireye bakan sekretere de bakar. Doktora bakması daha farklı tabi
Çok olası değil hemşire bile zor statü farkı var
Bakardım, takılmak için güzel bir seçenek
Sadece bakmazdım shshsh
Zaten doktorum sekreterlede ilişkim var ama takılmalık sadece
Sadece metres veya f*ck yapardım
beraber oldugum oldu
bende doktorum
Tıbbi sekreter misin?
Evet
Bir şey sorabilir miyim?
Sorabilirsin
Muayene olacağım zaman tıbbi sekreterin odadan çıkmasını isteme hakkımız var mı? Ya da böyle bir istekte bulunursam sıkıntı olur mu?
Ayy bunu diyenler oluyor evet. Ama hastanın yüzüne bile bakmıyoruz. Kaldı ki bi yerini aciyor hiç bakmıyorum bile
Sonuçta muayene olurken görünüyor dimi? Açıkçası bundan endişe ettiğim için gitmiyorum hastaneye.
Dediğim gibi bakmıyorum
Hem görse ne olur görmede ne olur
Offf, anladım😔 Görse utanırım, görmese iyi olur :))
Üroloji sekreteri değilim rahatım o yüzden: )
Ama bize de 80 yaşındaki amca doktora beni gösterip çıkabilir mi
diyor kalkmadigini söylüyor kulağına
Yok yanlış anlama lütfen senin için demedim, ben doktora gitmek istiyorum ama bu konu aklımdaydı senin tıbbi sekreter olduğunu görünce sana sormak istedim.
Bu arada konu senin az önce yazdığın şey değil 😀😀
Soruma cevap verdiğin için teşekkürler. Ben de senin soruna cevap vereyim. Bir erkeğin bir kadına bakmasının meslekle pek ilgisi yoktur. doktor tabii ki de sekretere bakabilir.
Hayır tabiki
Neden
Davul bile dengi dengine onun karşısına bir ton güzel kadın çıkıyor sekreter güzel olsa ne olur
Evet haklısın bende öyle düşündüm de nasip ama
Öyle ama nasibe bırakmaz erkekler
Neye bırakır erkekler
Bırakmazlar. Mantıklı olanı düşünürler ailesi okutmuş etmiş denk birini isticek oğullarına
Senin meslek ne
Ne gibi duruyor
Bakmam
Neden
Sen olsan bakar mıydın
Tabiki.. çokmu güzelsin gerçekten
Statü ne alaka. Önemli olan ikisi de insan
Bakardım
Güzelse bakarım tabi
Bakardim da cakardim da
Bakmaz mıyım be😂
Hiç affetmem
* bile
Anlamadım
bakarım tabi
Bakıyorum. :)