Genel olarak baktığımda elbette kafa dengim olan, vakit geçirirken sıkmayan, gayet sohbeti keyifli olan bir çok kişiyle tanıştım. O yüzden seviyorum. Benim bir önyargım yok açıkçası. Tabi arada kezban diye hitap edilen modeller denk gelsede, genel olarak güzeliz..
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 890 cevap paylaştı. Sevilecek sayısının her geçen gün azaldığını düşünüyorum.
Yabancılara göre çok artı yönleri vardı onlarıda sürekli kaybediyorlar medenileşme adı altında saçma sapan bir hale dönüşüyorlar maalesef30 Yorumla
+1 yılHayır, Çoğu (Hepsi demiyorum) İlgi arsızı, herşeyi benden bekliyor.
Kölemiyim, enayimiyim, benden üstün bir tarafları mı var, neden ben yapayım diyorum.
Beni küçümsedikleri için sevmiyorum.
28 Yorumla- +1 yıl
Ay kıyamam ya 🙁
- +1 yıl
kıyamayıp gülücük koymakta :D
(seni küçümsüyorum der gibi) - +1 yıl
Gülücük mü o körmüsün adam
- +1 yıl
benzeri işte
- +1 yıl
Üzüntü emojisiydi ve geri alıyorum 😠
- +1 yıl
mouse u üstüne getirdiğimde smile yazıyor, dalga geçme bende :D
- +1 yıl
benle
- +1 yıl
Tamam
+1 yılGenel anlamda aslında evet ama şu an fethiye ölüdeniz deyim. Yabancı kızlar cidden erkeklere karşı çık sıcak ve sempatik. Türk kızlarının egosu gerçekten tiksindirici.
17 Yorumla- +1 yıl
Kaç erkekle zikiştikleri belli değil
- +1 yıl
Olsun. Bunda bir sorun göremiyorum ben.
- +1 yıl
Biz yapınca niye kezban diyoesunuz? Onlar yapınca sorun yok oluyor.
- +1 yıl
Ben demiyorum. Asıl kezban seksi evliliğe saklayan cahillerdir. Sen yanlış biliyorsun ve sanırım çevren çok alt tabaka
- +1 yıl
Sen seksi evlilikten önce Medeniyet olarak görüyorsan, benim evlilikten sonra yapmama saygı duyacaksın. İnsanların seçimlerine saygı duymadan "cahil" diyecek kadar bir embesilsin. kimin alt tabakada olduğu belli embesil.
- +1 yıl
Yabancı kızlar alayınızın ne halt olduğunuzu anlayamamış da ondan öyle 🤡
- +1 yıl
Olduğunu*
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
58Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u +1 yılKaraktere göre değişir.
00 Yorumla
+1 yılRus vs diyorlar da ben Türk kadınını daha guzel buluyorum ya
12 Yorumla- +1 yıl
😘
- +1 yıl
Ahahah dur öpme utanirim : ))
Benim yabancı kadın alma şansım. olsa işim. olmazdı, huyunu bilmem suyunu bilmem Türk kızı asildir.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNiye sevmiyorsunuz bizim gibi ponçik kızları mı 😀 Yerim senin gibi tatlı kızları ♥️
11 Yorumla- +1 yıl
Yaa bende yerim seni gibi tatlı erkekleri 😘
- Aile & Toplum konusunda 543 cevap paylaştı.
+1 yılSevmezler ama yine bir turkle beraber olurlar
36 Yorumla- +1 yıl
istekle değil, çaresizlik :D
- +1 yıl
@asdasdas285 istemeyerek evlenmek de sal””aklik. Klasik turk erkegi yine zekasini belli ediyor
- +1 yıl
öyle sa-*laklık işte, m*llar :D
- +1 yıl
@gaddarım siz hic itici olmuyorsunuz degil mi? Zaten turklerde en buyuk sorun: kendi hatalarini gormezler hep baskalari kotu kendileri iyi. Erkekler hep boyle su irkta. Neyseki turkiye de yasamiyorum. Nazinizi pek cekmiyorum zaten cekilmezsiniz.
- +1 yıl
@asdasdas285 biz size ölüp bitmiyoruz zavallılar neyin egosu bu 🤡
Kadın kadındır. Yeter ki bakımlı ve kadın gibi olsun.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEski nesil evet fakat 2000 ve sonrası genel olarak çok korkunç. Herkes için demiyorum bunları ama genelledigimde çoğu kız çıplak giyinmeyi medeniyet sanıyor, kimseye saygıları yok ve özellikle aşk ilişkilerinde çekilmezler. Bir çoğunun yaptıklarının 10 da 1'ini erkek arkadaşları onlara yapsa 1 ay trip atarlar veya ayrılırlar.
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılSeviyorlar da işte laf söyleyecekler ya akılları sıra ajdjwsh
10 Yorumla
+1 yılGenel olarak kız gibi davranan kızları seviyorum 😆 ayrıma gerek yok
10 Yorumla
+1 yılevet seviyorum ama çok egolular hepsi ilk adımı bizden bekliyorlar bir konuda her istedikleri olsun istiyorlar kendilerini çok değerli görüyorlar siz de insansınız siz de ilk adımı atabilir yürüyebilirsiniz bunu unutmayın
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAlman kızları mı hatta dünyayı görmüş biri olarak dünyayı da katsam …. Türk kızları güzel her anlamda bence shndbs
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 591 cevap paylaştı. Süs püs, başka numara yok. Çalışkan değiller.. İşleri güçleri cinsellik. Niye sevsinler... Vurup geçiyorlar o yüzden..
14 Yorumla- +1 yıl
Süslü olmasa kadin dedigin süslü olucak diyip laf söylersiniz ayrica isleri gücleri cinsellik kismi en cok erkekler icin gecerli bence
- +1 yıl
İşi gücü cinsellik olan sizsiniz. Komik duruma düşmeyin
- +1 yıl
7 yıldır üyeyim anlayacağını anladım.
Sevmiyoruz bıktık kapris tavır ve kendini beğenmişlikten dışarı açılacağız 😎
02 Yorumla- +1 yıl
48 yaşinla mı 🤣
+1 yılSeviyoruz , iyisiniz hoşsunuz ama bazılarınız kendini dünyadaki son kadın hibi görüp o tavırları sergiliyor! O zaman içimizden çok şey geçiriyoruz ya neyse :)
10 YorumlaHayır. Çoğu yalancı sahte ve kötü. Bir türk kızını seveceğime taşı severim daha iyi.
14 Yorumla- +1 yıl
Türk erkeklerinin hepsi partnerinin dış görünüşü dışında bişeyi önemsemeyen ve dar görüşlü varlıklar türk kızları çok iyi demiyorum ama türk erkeklerinden daha iyi genel olarak
- +1 yıl
@habxjbahxh ben duygusal derinliğine çok önem veriyorum. Ama erkek olsun kadın olsun turkler o kadar sığlar ki. İğreniyorum. Sevgi güven bağlılık, ortaklık, dostluk, yakınlıktan tek gram anladıklari yok. Hayvan gibiler. Üreme dışında beyinleri çalışmıyor. Ne bir hobileri, aktiviteleri var birlikte paylaşabilecek, ne bilgi ve kültürleri var birbirine yeni değer ve güzellikler katabilecek. Kadınları ne ise erkekleri de aynı kardeşim. Bilim bilgi sanat tarih psikoloji kültür bir tane anladıkları dal yok. Ne bir enstrüman çalmaya yetenekleri var ne de birini dinleme, anlama kapasiteleri. Turkleri sevmiyorum, sevemiyorum.
- +1 yıl
Uçkur düşkünü Türk erkeğini seveceğime bekar kalırım daha iyi.
Gizli Üye(30-35)+1 yılTürk kızları ne kadar nazlı olsalar da
Her zaman ilk tercihim olu Ama biraz daha az11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılKıskanç lıkları hoşuma gidiyor
- Aile & Toplum konusunda 6,9b cevap paylaştı.
+1 yılAçıkçası antalyada yaşıyorum türk kızlarından kurtulduğuma o kadar mutluyum ki gereksiz trip ego kendini beğendirme çabası ozentilik bende isterdim böyle olmasın ama benim suçum yok
02 Yorumla- +1 yıl
Geride gelip, Türk kızı olan bana yazman ne kadar komik 🤣
- +1 yıl
Yalnizlik adama neler yaptiriyor😂
Aile & Toplum konusunda 635 cevap paylaştı. Genel olarak hayır. Beni sevmelerine de ihtiyacım yok şahsen.
00 YorumlaSenin cevap tarzından dolayı sevmemeye karar verdim.
01 YorumlaTürk kızlarının çoğu İran kadınları gibş geliyor. Kapalı olmasalar bile kaşları uzun ve büyük
02 Yorumla- +1 yıl
Kaşları yüzünden mi sevmiyosun yani😂 kriterin bu mu
+1 yılİyisi melek kötüsü adi şerefsiz ortası yok denecek kadar az
00 YorumlaGüzellik görecelidir ve bunun türkü yunanı yoktur tabiiki çok güzel türk kızları var ama bu soru az saçma bir soru olmuş
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen sevmiyorum açıkçası Arap veya Rus kızları
07 Yorumla- +1 yıl
Kurban olun siz bize
Cevap sahibi+1 yılRuslar varken o biraz zor be
- +1 yıl
Ruslar kaç kişiyle zikitikten sonra onlara kurban olursun
Cevap sahibi+1 yılEn azından onların yaptığı ortada açık açık yapıyor sizin yapip yapıp millete kendinizi kakalamaktan iyidir
- +1 yıl
Siz sanki sütten çıkmış akkaşiksiniz. Ş🤣
Cevap sahibi+1 yılTM biz değilsek Ruslar okdar güzel Ken birde kafa dengi iken Türklerle kafamızı agritamayiz
- +1 yıl
Aynen olmayan seviyenizi O Rus bularrrla ağrîtın onlarda size bakmayacağı için sizde eşek gibi geri yanımıza geleceksiniz
Gizli Üye(18-24)+1 yılburdan seven tüm erkeklere 😘 sevmeyenler de artık yüzerek ülkeyi mi terkederler suriyeli mi alırlar naparlar bilmiyom🤣
20 Yorumla
+1 yılBen daha çok Rus kızlarını seviyorum sonra Boşnakları da seviyorum Türk kızına gelene kadar daha sıra var sanırım 🙂
00 Yorumla
+1 yılBen tek tr kızlarını seviyom
10 Yorumla
+1 yılMuhteşemsiniz seviyoruz
10 Yorumla
+1 yılTurkten başka kizlan olmam.
10 YorumlaGenelde sevmiyorlar bende sevmiyorum
12 YorumlaAile & Toplum konusunda 383 cevap paylaştı. Güzel de kendilerini beğenmiş
10 Yorumla
+1 yılSevdiklerini düşünmüyorum 😅
10 Yorumla
+1 yılTürk kızı ndan başka kız mı görüyorlar sanki
10 Yorumla
+1 yılPoncik olanlar hep akpli oluyor ama 😂😂😂😂
00 Yorumla
+1 yılTürk kızları peoblemliler o yüzden pek seviyorum diyemem
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılRuslar seviyorum valla insan onlara bakınca huzur buluyor hayatımda gördüğüm en güzel kızlar onlar Türkleri ise sıradan görüyorum
022 Yorumla- +1 yıl
Pardon sizin cinayet, taciz ve tecavüz olarak dünya sıralamasında başrolde olduğunuzu unutmuşuz Tüm dünya sizi biliyor ve artık sıradan değilsiniz
Cevap sahibi+1 yılBelliki sen biraz kültürsüz birisin ilk araştır sonra konuş bunlari
- +1 yıl
Ruslar sana bakar mi acaba😊 ayrica yanitlardaki arkadas istatistiklere bakip yazmis herhangi bir arastirmamazlik kültürsüzlük görmüyorum
Cevap sahibi+1 yıl@habxjbahxh madem bakar mı bakmaz mı diye düşünüyorsun sana resim atayım bakar mı bakmaz mı bir bak... birde Türkiye 70 ten sonra geliyor istatistiklere göre onunda resmini paylaşabilirim istersen
- +1 yıl
Birsürü Rus çevrem oldu ve sizi güvenilir bulmuyoar Taaa Rusya'da bile aldatma hikayelerinizi dinledim kültürü senin gibi kendini gizleyenden ögrenecek değilim 😉
Cevap sahibi+1 yılBen gizli den çıkarım o sorun değil burdaysan söyle çıkarım gizliden ben
- +1 yıl
Çık
Cevap sahibi+1 yılburada misin çıkayım
- +1 yıl
Çık.
Cevap sahibi+1 yılA A ciktim
- +1 yıl
Hadisene mal bir gizliden çıkamadi
- +1 yıl
🤮🤮🤮
Cevap sahibi+1 yılÇok ağırsin sen ya gerçekten
- +1 yıl
Bok senden güzel
- +1 yıl
Ağırsın derken?
Cevap sahibi+1 yılNormal dir senin gibiler hep öyle yapar şimdi ye kdar 30 üstünde teklif almış biri olarak seni de anlıyorum yannizlik senin için zor
- +1 yıl
1 72 boyunda, ela gözlü, beyaz tenli, geniş kalçalı, ince belli taş gibi bir hatunum. 😃 Sevgilimde iş adamı her kızın hayalini kurduğu bir adam 😉 seninde keşke şu dövmen kadar birazda beynin olsaymış.🤣 Anlıyorum beyinsizlik çok zor.
Cevap sahibi+1 yılSen okdar öz güvensiz birisin ki resim bile atamiyorsun
Cevap sahibi+1 yılŞimdi Yannis anlama ama ispatlı konuşalım mı resimler ile kanıt ile senin sevgilin mi daha durumu iyi benim mi
Cevap sahibi+1 yılAz önce için kusura bakma biraz aptalca konuştum galiba... sana karşı senden özür dilerim 🙏🙏
- +1 yıl
Bende özür dilerim iyi ve kibar insan 😊
Cevap sahibi+1 yıl🙏🙏
+1 yılevet başımızın tacı onlar
11 Yorumla- +1 yıl
Kurban olurum sana ben 😘
- Aile & Toplum konusunda 4,9b cevap paylaştı.
+1 yılSeverim
11 Yorumla- +1 yıl
😘
- Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılEvet tabii ki
11 Yorumla- +1 yıl
😘
Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Ewtt
12 Yorumla- +1 yıl
😘
+1 yılHayır sevmediğime karar verdim
07 Yorumla- +1 yıl
Bizde sizi sevmiyoruz
- +1 yıl
Zor ama boş kızlar turk kızları
- +1 yıl
Dedi, Türk kızının peşinden koşan Türk erkeği.
- +1 yıl
Belki eskiden şu an koşmaya değmeyeceğini anladım keşke böyle olmasaydı kader utansın :)
- +1 yıl
Neyse kaybol
- +1 yıl
Boyle kaba cahil bir kizi kim isterki
- +1 yıl
Beni alan aldı zaten her kızin hayalini kurduğu bir adam.😉 sana Rus hayallerinde başarılar
Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı. Hepsi egoist narsist
00 YorumlaGenelden bahsediyorsak hayır.
00 Yorumla
+1 yılBiz balız balız sevmeselerde olur 😜😅
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılçoğu aşırı nefret ediyor :D
12 Yorumla- +1 yıl
Ederlerse etsinler Ben bissürü dış ülke gezdim Kore, Rusya, Japonya vb. Türk kızlarını çok güzel buluyorlar ve beğeniyorlar 😃
Cevap sahibi+1 yılben de çoğu türk erkeğinden nefret ediyorum hem de çok haklı sebeplerle ama genelleme yapıp aşağılamıyorum. türk kadınları mükemmel demiyorum sevmediğim bir sürü yönleri benim de var ama kötü bir türk erkeği kötü bir türk kadınından bin kat beterdir
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılSevmiyoz egolu cirkin kezbansiniz
03 Yorumla- +1 yıl
Tamam Sen Brad Pitt sin canım benim ha ayrıca Türk kadını en güzel 10 yüzde her sene en az 2 kızı kendine misafir ediyor.
Cevap sahibi+1 yılOyle mi oluyormus kanka ruyani sormadik ama
- +1 yıl
Ben istatistik konuşuyorum yavrum 😘
Gizli Üye(25-29)+1 yılMaalesef %80 hayır çok anlayışsız geneli
05 Yorumla- +1 yıl
Sg o zaman
Cevap sahibi+1 yılSeni s giderim or.. pu
- +1 yıl
Anan
Cevap sahibi+1 yılFah.. e ilk küfür eden sensin düzgün bir şey yazdık illa ki or.. pu luğunu belli ettin
- +1 yıl
Sen böyle diyince terbiyeli mı olmuş oldun
+1 yılEvet tabii ki
10 Yorumla
+1 yıl8rtalama evet
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 564 cevap paylaştı.
+1 yılSeviyoz Mk.
10 Yorumla
+1 yılSeviyorum
10 Yorumla
+1 yılEvett
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 922 cevap paylaştı.
+1 yılcandır
12 Yorumla- +1 yıl
😘😘😘
- +1 yıl
<3
Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. bayiliyoz
10 Yorumla
+1 yılGenel olarak maalesef çok şımarıklar
02 Yorumla- +1 yıl
Yav he he
- +1 yıl
Aynen ondan
+1 yıltip olarak mı karakter olarak mı
02 Yorumla- +1 yıl
Her ikiside
- +1 yıl
tip olarak son zamanlarda iyi olmaya başladılar. kendilerine bakıp güzel bir tarz yarattı çoğu.
karakter olarak da yabancı kızlar daha iyi geliyor bana. özellikle iskandinav kökenli kızlar. bizimkilerde derdi para, gösteriş olan çok maalesef. genelleme de yapmak istemem.
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılçokk çokk..
10 Yorumlahayır
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 722 cevap paylaştı. Hayır tabiki ☺️
00 Yorumla
+1 yılBiz bayılıyoruz size
00 Yorumlahayır
00 Yorumla- Devamını Gör (6)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer