Sorum hem genel hem özel
Çevremdeki örnekler yüzünden inanın evlilikten çok çok korkuyorum inanın güven sorunum arttı
Annemden örnek vereyim. Sürekli fedakarlık yapıyor. Babamin bir işyeri var tezgahtar tutmuyor ve annemi sigortasız maaşsız çalıştırıyor hatta kadın hastanelik olur (çok ayakta tezgahta durmaktan topuk dikeni oldu) hastane ücretini ne iyilikle ne kötülükle ödemek istemiyor halbuki kadın senin işinde maaşsız çalışıyor. Üstelik parası çok var. Ne olur tek çözümü yatak odasinda bulmayın. Biraz çirkin gelebilir bu ama ben annemin babama yatak odası ile ilgili uğraşını da biliyorum. Biliyorum çünkü evlilikleri bitme noktasında ve biz çocuklar boşanmalarını istemiyoruz çözüm arıyoruz.
Sadece annemde değil
Çalıştığım bir is yerinde kadın kalbinden anjiyo oldu yine durmadan çalışıyor kadına dayanamayıp sordum kocan hiç para almıyor mu dedim kadının dediğine şok oldum." Benim kocanın emeklisi var. Çalismaz yatar. Hatta evin faturasını, mutfak masrafını ben karşılarım. Hatta üstüne pazara giderken bana şunu al bunu al diye sipariş verir. Hatta yeri gelir benim paramı benden alır" diye şikayet etti
Ben gerçekten ne yaparım bilmiyorum
Psikolojim bozuldu.26 yaşındayım yani hayatta belkide bir sonraki adımım evlilik olacak ama hem eve hem çocuğa hem ıs yerinde ise bakan mutsuz bir kadın olmak istemiyorum. Annem gibi olmaktan çok korkuyorum.
Konu ile ilgili bilginiz deneyiminiz varsa lütfen bana biraz akıl verin
Çevremdeki örnekler yüzünden inanın evlilikten çok çok korkuyorum inanın güven sorunum arttı
Annemden örnek vereyim. Sürekli fedakarlık yapıyor. Babamin bir işyeri var tezgahtar tutmuyor ve annemi sigortasız maaşsız çalıştırıyor hatta kadın hastanelik olur (çok ayakta tezgahta durmaktan topuk dikeni oldu) hastane ücretini ne iyilikle ne kötülükle ödemek istemiyor halbuki kadın senin işinde maaşsız çalışıyor. Üstelik parası çok var. Ne olur tek çözümü yatak odasinda bulmayın. Biraz çirkin gelebilir bu ama ben annemin babama yatak odası ile ilgili uğraşını da biliyorum. Biliyorum çünkü evlilikleri bitme noktasında ve biz çocuklar boşanmalarını istemiyoruz çözüm arıyoruz.
Sadece annemde değil
Çalıştığım bir is yerinde kadın kalbinden anjiyo oldu yine durmadan çalışıyor kadına dayanamayıp sordum kocan hiç para almıyor mu dedim kadının dediğine şok oldum." Benim kocanın emeklisi var. Çalismaz yatar. Hatta evin faturasını, mutfak masrafını ben karşılarım. Hatta üstüne pazara giderken bana şunu al bunu al diye sipariş verir. Hatta yeri gelir benim paramı benden alır" diye şikayet etti
Ben gerçekten ne yaparım bilmiyorum
Psikolojim bozuldu.26 yaşındayım yani hayatta belkide bir sonraki adımım evlilik olacak ama hem eve hem çocuğa hem ıs yerinde ise bakan mutsuz bir kadın olmak istemiyorum. Annem gibi olmaktan çok korkuyorum.
Konu ile ilgili bilginiz deneyiminiz varsa lütfen bana biraz akıl verin
Güncellemeler
+1 yıl
Erkekler bu soru en çok size Hep siz soruyorsunuz bu kadınların erkeklerle derdi nedir diye Lütfen bize bu işin formülünü anlatın
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer