13 yaşında ki kızım kimseyle konuşmuyor neden?

Çocukken böyle değildi konuşkan sevecen girişkendi ama büyüdükçe kendini toplumdan ve bizden soyutladı. 2-3 tane arkadaşı var onlarla gayet iyi muhabbeti ama aile ortamında soğuk ve donuk. Şakalaşmaz gülmez kolay kolay konuşmaz. Asla ortama girmez. Gelen giden olunca odasından çıkmaz. Öpmek istesem iter. Babasını zaten hiç yanaştırmıyor. Ben tek başıma büyüdüm hep yalnızdım çok küçük yaşta anne oldum kızım büyüyor bana arkadaş olur diye düşünüp mutlu oluyordum ama kızım benim öz evladım değil gibi. Maddi durumumuz çok iyi asla biseye muhtaç etmedik onu kendine ait odası son model tableti bilgisayarı var. Şımarık bir çocuk değil kolay kolay ihtiyacı dışında bir şey aldırmaz. Ben bu durumda ne yapacağımı bilmiyorum. Az önce öpmek sarılmak istedim beni ittirmek isterken çeneme kolunu vurdu. Canım iki türlü yandı. Bu durumu yaşayan var mı yardimdi olun görüşlerinize ihtiyacım var.
13 yaşında ki kızım kimseyle konuşmuyor neden?
Cevapla