*dügündegöbekatiyor*
Dügün de oynayan kizlar kenarda izleyen erkekler?
*dügündegöbekatiyor*
Erkek için harika bir güzellik oluyor onları izlemek :) Bekar için ise tam eğlence. Bir kıza gözünü kestirir hayal kurmaya başlar. Mesela şuanda benim karım ve böyle giyinmiş ımmm beğendim kıyafetini gibi kendi içinden konuşur :) Bu arada bende oynamayı sevmiyorum vede pek bilmiyorum :)
Hiç sevmem o düğün dernek toplantılarını. Zaten oraya giden kızların çoğunun niyeti belli, hemen birini kapatıp hoop nikah masasına oturtmak. Ama işte onlarda bilmiyorlar ki asıl zor olan evlilik güzeldir. Kolay değil işte öyle bir erkeği nikah masasına oturtmak. Bir kere gittim öyle bir mekana yan masadan kızın biri yemin ediyorum taş çatlasa 20-21 yaşında babasının yanında kesmeye başlamıştı beni ki benim yaşımda 29. Oha dedim resmen!
Sırf o oynayışlarını görmemek için sevdiğim insanların düğününe gitmek istemiyorum artık.
Cevap
12Cevap
Şöyle bir anlayışta var; kızlar beğendiği erkeğin halayda yanına girer. Bu seni beğendim demektir. Çok gördüm bunu ben.
demekki dügünler esra erolun baska bir versiyonuymus da haberimiz yokmus :D
aynen ya ben hiç sevmem oynamayı otururum bir köşede hanım hanımcık
Bilmiyorum demiyosunda :)
Siz kizlar ufacık bir takılmacaya gelemiyosunuz neden bu kadar gerginsin şaka yapiyorum alt tarafi
kadınlar izleyenleri erkekleri değil, oynayan erkekleri seçiyor.
evet farklı bir bakış açısı hiç böyle düşünmemiştim :)))
ben oynamayı bilmyrm ondan oynamyrm ztn hayatımda zorunda kalmadıgm sürece oynamam :D
tam ustune bastın oraya cıkıp adam gıbı oynamak var bıde cıkıp erotık dan stpriz yapanda var kısıden kısıye degısıyo
Belki biri bize pas atar diye niye kiziosun ki :-):-):-)
Ben genellikle oynamayı sevmem ve oynayanlarada bakmam etraftan kız keserim ben çapkınım biraz :)
Ilgilenmiyorum ve saçma buluyorum
Vuuuv karı kız kesmeye gelmişler :DSADASD
tahrik edici ne yapalım :)
calkala yavrum calkala ohh miss
Ne Alaka Yaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?