Kız olsaydınız Beyler ne yapardınız?

Ben zengin bulur evlenirdim kendimi kurtarırdim. erkek olmak gerçekten zor, kadın olmak varmış arkadaş zaten kadınlar sığ akıllılar zengin bulunca rahat ediyorlar, keşke kadın olaydım 😭
Kız olsaydınız Beyler ne yapardınız?
Cevapla