Sağlık Bakanlığı İlçe Sağlık müdürlüğünde çalışmak kötü bir şey mi?

İlçe Sağlık müdürlüğünde memurum. Yeni atandım. Kötü bir şey mi? İnsnalar en kötü bakkal koca bulursun haha haha diyorlar. Neden kötü mü? Hangi meslekler ile evlilik düşünmeliyiz?
Sağlık Bakanlığı İlçe Sağlık müdürlüğünde çalışmak kötü bir şey mi?
Cevapla