Karşı Cinsten Birini Gerçekten Kardeş Olarak Sevmek Mümkün Mü Sizce?

Maalesef öz bir kız kardeşim yok. Ne kadar anneme ve babama bir kardeş daha yapın desem de maalesef olmadı işte. Baştan diyeyim kız arkadaşım (sevgilim) var zaten ve onu çok seviyorum ama yine de bilmiyorum hep bir kızın abisi olmak istemiştim yani nedendir bilmiyorum ama öyle. İşte yakın zamanda bir kızla tanıştım ve kız hem beni hemde kız arkadaşımı çok seviyor ve dediğim gibi bilmiyorum o da gerçekten çok iyi kalpli gerçekten hep de mutlu olsun isterim. İşte ona karşı ister istemez abivari bir tavır izliyorum. Şimdi kız arkadaşım var ve bu yanlış gelebilir bir çoğunuza ki bende onu düşünüyorum ama asla öyle bir düşüncem yok dediğim gibi. Zaten benden cidden küçük. Sadece sormak istedim soruyu bilmiyorum işte ne düşünüyorsunuz bunun hakkında?

Karşı Cinsten Birini Gerçekten Kardeş Olarak Sevmek Mümkün Mü Sizce?
Cevapla