Selam arkadaşlar ismim den çok şikayetçiyim söylerken utanıyorum güzel kız olmama rağmen ismim özgüvenimi düşürüyor üni ye gidcem ve ismim den dolayı çok sorun yasarmiyim ismimi değiştirmem imkansız ne yapacağım nasıl seveceğim hiç bilmiyorum ismim ruken sizce çok mu kötü bir isim bu yorumu gören herkes fikrininizi belirtirseniz sevinirim dürüst olun lütfen.
Güzel isim.
Güzel değil.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
isminde bir gariplik yok. benimseyebilirsin. isminden dolayı saçmalayan 12 yaşındaki arkadaşları görmezden gelebilirsin. zaten üniversiteye başlayacakmışsın orada sıkıntın olmayacaktır.
İnsanlar isme değil dış görünüşe önem verirler, kusurlarını olduğunu düşündüğünüz herşeyi dış görünüşünüz kapatır zaten
hayati başkaları ne der için yaşamayı bırakın artık
Ruken çok güzel bir isim ve çok kullanan olmadığı için özel bir isim olduğunu düşünüyorum
Not: Soru konusu neden Bebek Bakımı kısmında 😊
Anlamı güler yüzlü çok güzel bir anlamı var isminin neden utanıyorsun ki anlamadım
bu isimde arkadaşım vardı güzel bence anlamıda güzel
İsminin anlamı güler yüzlü demek ne güzel ismin var insan isminden utanır mı yahu
En alta ismini yazsana uzun uzun yazmışsın güncel olarak
Güzel ne var mı Abdurrezzak bisey demiyoe sana ne oluyor
İkinci bi isim alabilirsin.
Güzel değil ama çirkin de değil
güzel isim. kürt ismi.. dua et ruşen diil😀
Ne iyi ne kötü
evet güzel
Güzel isim.
normal bi isim