İsmim Ruken, söylerken utanıyorum. Sizce ismim güzel mi?

Selam arkadaşlar ismim den çok şikayetçiyim söylerken utanıyorum güzel kız olmama rağmen ismim özgüvenimi düşürüyor üni ye gidcem ve ismim den dolayı çok sorun yasarmiyim ismimi değiştirmem imkansız ne yapacağım nasıl seveceğim hiç bilmiyorum ismim ruken sizce çok mu kötü bir isim bu yorumu gören herkes fikrininizi belirtirseniz sevinirim dürüst olun lütfen.
Güzel isim.
Güzel değil.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İsmim Ruken, söylerken utanıyorum. Sizce ismim güzel mi?
Cevapla