Bu ara reankarnosyonu düşünüyorum ölüp tekrar bir bedende hayat bulmak sizce bunun olma olasılığı nedir?
Yani söyle bakalım konuya ben öldüm evet sonra bir bedende hayat buldum buna da okeyiz , ama ben geçmiş beni hatırlamıyorum geçmişte neydim bilmiyorum o halde bu ben olmuyorum ki , bizi biz yapan anlilarimiz hatıralarımız yaşanmışlıklarımız , eğer bunlar yok olur silinirse o kişi ben değil bir başkası oluyor çok enteresan şeyler sizin bu konu hakkında düşünceleriniz neler?
Yani söyle bakalım konuya ben öldüm evet sonra bir bedende hayat buldum buna da okeyiz , ama ben geçmiş beni hatırlamıyorum geçmişte neydim bilmiyorum o halde bu ben olmuyorum ki , bizi biz yapan anlilarimiz hatıralarımız yaşanmışlıklarımız , eğer bunlar yok olur silinirse o kişi ben değil bir başkası oluyor çok enteresan şeyler sizin bu konu hakkında düşünceleriniz neler?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer