En yakın arkadaşım bana çok sıkıcısın dedi ne yapmalıyım?

5 yıllık en yakın arkadaşım az önce bana senle ilgili bişey dicem dedi ve hiçbi zaman gülmüyosun espri yapmıyosun diğer yakın arkadaşlar Gibi değiliz seninleyken mutlu olamıyorum dedi gezmek istemiuom böyle, seni tanıdığımdan beri gülmedin dedi başka arkadaşımla konuşurken gülmekten karnına sancı giriyor eğleniyoruz ama senle olmuyor dedi bende 5 yıldır şimdi mi diyorsun dedim oda hep böyleydin üzülme diye demedim dedi.
şu an aşırı kötü hissediyorum kendimin sıkıcı olduğunu düşünmüyodum çok üzüldüm ve moralim bozuldu kendimde sorun arıyorum sabhtan. Acaba arkadasim neden dedi ben onu kaybetmek istemiyorum ne yapcam:/
En yakın arkadaşım bana çok sıkıcısın dedi ne yapmalıyım?
Cevapla