5 yıllık en yakın arkadaşım az önce bana senle ilgili bişey dicem dedi ve hiçbi zaman gülmüyosun espri yapmıyosun diğer yakın arkadaşlar Gibi değiliz seninleyken mutlu olamıyorum dedi gezmek istemiuom böyle, seni tanıdığımdan beri gülmedin dedi başka arkadaşımla konuşurken gülmekten karnına sancı giriyor eğleniyoruz ama senle olmuyor dedi bende 5 yıldır şimdi mi diyorsun dedim oda hep böyleydin üzülme diye demedim dedi.
şu an aşırı kötü hissediyorum kendimin sıkıcı olduğunu düşünmüyodum çok üzüldüm ve moralim bozuldu kendimde sorun arıyorum sabhtan. Acaba arkadasim neden dedi ben onu kaybetmek istemiyorum ne yapcam:/
şu an aşırı kötü hissediyorum kendimin sıkıcı olduğunu düşünmüyodum çok üzüldüm ve moralim bozuldu kendimde sorun arıyorum sabhtan. Acaba arkadasim neden dedi ben onu kaybetmek istemiyorum ne yapcam:/
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer