Metrobüsü boş yakalama taktiğiniz var mı?

Selamlar metrobüs kullanıcısı olarak merak ediyorum hep oturan var mı 😂 deli ediyor beni bu kalabalık her saat 😏
Metrobüsü boş yakalama taktiğiniz var mı?
Cevapla