Ekmeğin bile zamlandığı peynirin bile lüks olduğu artık yiyemediğimiz berbat bir ülkedeyiz bu arada bunları geçip küçük örneklerden bahsediyorum.
Mesela biz kardeşimle en basiti artık golf ve algida cornetto yiyemiyoruz suriyelilerin meşhur dondurma markası baniddoya geçtik😏😂 tadı o kadar kötü değil bu arada ağzım kaliteyi unutmuşta olabilir bilmiyorum ama biz küçük kardeşimle beğendik😀
Mesela biz kardeşimle en basiti artık golf ve algida cornetto yiyemiyoruz suriyelilerin meşhur dondurma markası baniddoya geçtik😏😂 tadı o kadar kötü değil bu arada ağzım kaliteyi unutmuşta olabilir bilmiyorum ama biz küçük kardeşimle beğendik😀
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Lays yerine harras cips aldığımızda cidden ekonominin kötü olduğunu kalbimde hissettim
Cips yemeyeli uzun zaman oldu harras neyindi
Filenin markası ahahwşwüöwğs 15 tl falan lays 30 olmuş yuh yani
Hiç fileye gitmedim zaten çok nadir yerlerde oluyor bana zengin marketi gibi geliyor biz bimden devam orada cipsler de daha ucuz😂
BİM ve file aynı işletmee zaten o yüzden zengin yeri olarak görme sadece iç tasarımı daha hoş ahshanwüwöwmd
Aynı mı şaşırdım şu an bi ara instagramda biri ürüleri gösteriyordu pahalı gelmişti bana ama ucuz ürünleri de vardır tabii çok bilmiyorum
Dışarıda yemek yemek pasta almak vs
Evet ben bazen indirimli fast food yiyordum ama son zamlar kafayi yedirtir anca indirim filan da kalmadı artık elveda diyorum üzülerek😑
Bende pek değişiklik yok
Zenginim dedin kısaca
Yok be fak fakirim 😂
Açlıktan öleyim mi napim 😂
Ha o anlamda mı😀 ama biz fakirdirk mesela şimdi fak fakiriz kademe düştü yine de
Napsak ki? Tam daha fakir olunmuyor dediğim anda teyyip bey sürpriz yapıyor nasıl yapıyorsa artık
oldukça