
Biraz önce bir sigara tellendireyim dedim. Bildiğin gam of thrones ejderhası viserion yüzüme yüzüme tatlı tatlı üflüyor sankimm

Biraz önce bir sigara tellendireyim dedim. Bildiğin gam of thrones ejderhası viserion yüzüme yüzüme tatlı tatlı üflüyor sankimm
salonda oturayım klima karşısında dedim boynum tutuldu dün 😒 odaya geldim bende vantilatörü açtım sonra onla da uyumak üzereydim gene tutulucam diyip kumandayla kapamışım uyuyakalmışım gece şu an ise ölücem 🥺
Evden çıkmamaya gayret ediyorum serin çünküsü özellikle mutfak sjs
Esmerinde püfür püfür esen doğal bi havası var. Jsj
Evde oturuyorum dua ediyorum dışarda olanlara..
Cevap
6Cevap
Soğuk kahve içiyorum ben. bir de soğuk duş alırım bazen.. klima yok
Evim evim güzel evim.. 😅 Aklı olan evden dışarı çıkmasın.. Özellikle de öğle saatlerinde.. 😂
Son dakika alt yazısı geçen haber kanalı gibi oldu. Jsj
Vatandaşlarımızın dikkatine Öğle saatlerinde dışarı çıkmayınız. Jsj
Aynen Tatlıkız kanalını takibi bırakmayın.. 😅
Evden çıkmamaya gayret ediyorum. Klima açık olunca pek bunalmıyoruz..🤭
İnş gelecek faturalarda bunaltmaz bizleri 😅
Bizim mh 40°C bazen de üstü o yüzden buzla yatıyorum
Buzsuz hiçbir şey içemiyorum çaya bile buz attım pess
klima altında yaşıyorum
Klimadan ayrılamıyorum
Soğuk su takviyesi aliyorum
Cantilatörüm var sağ olsun.. 😄
Valla havuza eve adım atmıyorum başka.
Şu karpuz dondurma falan gömüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?